ارائه خدمات رایگان پزشکی سپاه کُردستان در روستاهای محروم شهرستان سروآباد

رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج با اشاره به برنامه‎های محرومیت‎زدایی و خدمت‎رسانی سپاه پاسداران به مناطق محروم گفت: بیمارستان صحرائی غربالگر محور در روستاها و مناطق محروم سروآباد برپا است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزایر بسیج از کردستان،سرهنگ پاسدار "سیدهاشم حسینی" رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج با اشاره به برنامههای محرومیتزدایی و خدمترسانیسپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناطق محروم گفت: این بیمارستان اقدام به اعزام و برپایی نوع جدیدی از بیمارستان صحرائی به نام غربالگر محور در روستاها و مناطق محروم سروآباد کرده است.

رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج افزود: این بیمارستان با تمامی امکانات خود از قبیل2 دندانپزشک و امکانات کامل دندان پزشکی، متخصص ارتوپدی، چندین پزشک عمومی، چشم پزشک، روانشناس، چندین پرستار و کارشناس بهداشتبه مدت 2 روز در روستاهای این شهرستان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی هدف اصلی از اعزام این اکیپ و بیمارستان صحرائی را غربالگیری و شناسائی افراد بیمار و نمونه گیری از آنها و در صورت لزوم معرفی آنها به سنندج جهت انجام مراحل بعدی و عمل جراحی می باشد.

حسینی ادامه داد: تمامی خدمات درمانی، مشاوره، سرپایی، بهداشتی و جراحی در این مراکز 100دردصد رایگان است.

رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج با اشاره به دیگر خدمات اکیپ اعزامی این بیمارستان، گفت: خدمات بهداشتی نظیر آموزش سبک زندگی، کنترل فشار خون، بهداشت روان، تغذیه سالم از دیگر برنامه های این طرح خدمت رسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم است.

ارسال نظرات