ارائه خدمات رایگان پزشکی سپاه کُردستان در روستاهای محروم شهرستان سروآباد

رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج با اشاره به برنامه‎های محرومیت‎زدایی و خدمت‎رسانی سپاه پاسداران به مناطق محروم گفت: بیمارستان صحرائی غربالگر محور در روستاها و مناطق محروم سروآباد برپا است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزایر بسیج از کردستان،سرهنگ پاسدار "سیدهاشم حسینی" رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج با اشاره به برنامههای محرومیتزدایی و خدمترسانیسپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناطق محروم گفت: این بیمارستان اقدام به اعزام و برپایی نوع جدیدی از بیمارستان صحرائی به نام غربالگر محور در روستاها و مناطق محروم سروآباد کرده است.

رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج افزود: این بیمارستان با تمامی امکانات خود از قبیل2 دندانپزشک و امکانات کامل دندان پزشکی، متخصص ارتوپدی، چندین پزشک عمومی، چشم پزشک، روانشناس، چندین پرستار و کارشناس بهداشتبه مدت 2 روز در روستاهای این شهرستان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی هدف اصلی از اعزام این اکیپ و بیمارستان صحرائی را غربالگیری و شناسائی افراد بیمار و نمونه گیری از آنها و در صورت لزوم معرفی آنها به سنندج جهت انجام مراحل بعدی و عمل جراحی می باشد.

حسینی ادامه داد: تمامی خدمات درمانی، مشاوره، سرپایی، بهداشتی و جراحی در این مراکز 100دردصد رایگان است.

رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج با اشاره به دیگر خدمات اکیپ اعزامی این بیمارستان، گفت: خدمات بهداشتی نظیر آموزش سبک زندگی، کنترل فشار خون، بهداشت روان، تغذیه سالم از دیگر برنامه های این طرح خدمت رسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار