اقدام ارزنده بسیج بدون پشتوانه خارجی

اولین مزرعه پرورش ماهی در آب‌های "خلیج فارس" افتتاح شد

با حضور وزیر جهاد کشاورزی ازاولین مزرعه پرورش ماهی در قفس در آب‌های "خلیج فارس" که توسط بسيج طراحي و اجرا شده است رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۴۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

منوچهر علی‌بخشی مدیرعامل کرانه نیلگون افق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری بسیج » درباره افتتاح اولین مزرعه پرورش ماهی که با همت بسیج راه‌اندازی شده گفت: شرکت کرانه نیلگون افق وابسته به بانک مهر اقتصاد می باشد که به میمنت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی اولین مزرعه برداشت ماهی از قفس به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه کاملا بومی است تصریح کرد: تمام اقدامات مزرعه پرورش ماهی نیلگون قفس توسط کارشناسان کشورمان انجام گرفت و تحت نظارت هیچ شرکت خارجی نبوده است. به همین علت می‌توان احداث این سایت را اجرای عملی اقتصاد مقاومتی دانست.

مدیرعامل کرانه نیلگون افق با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 94 خاطرنشان کرد: این پروژه 300 تنی در سال 94 به ظرفیت کامل رسید و قرار است در سال 95 به ظرفیت هزار تن افزایش یابد.

بخشی افزود: برای احداث این سایت حدود 7میلیارد تومان تامین اعتبار شده و قرار است برای ارتقای مزرعه حدود 4 میلیارد تومان دیگر هزینه شود تا ظرفیت سایت به هزار تن برسد.

مدیرعامل کرانه نیلگون افق در پایان گفت: حدود 50 نفر مستقیم و 150نفر به صورت غیرمستقیم در این مجموعه مشغول به کارند تا  یاری‌گر اقتصاد کشور باشند.

ارسال نظرات