امام جمعه دهلران گفت: راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به معاندان نظام اسلامی زد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همه نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی، از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر و اظهار کرد: مردم آگاه و غیور شهرستان دهلران همرنگ و هم صدا با سراسر کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت فقیه نشان دادند.

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را در واقع اعلام آمادگی برای حضور حماسی درپای صندوق‌های رأی در انتخابات هفتم اسفند ماه دانست و افزود: مردم آمدند و ثابت کردند که از حق و حقوق خود در برابر استکبارجهانی نخواهد گذشت و با جان و دل از خون شهدا و نظام اسلامی دفاع می کنند.

حجت الاسلام موسوی گفت: حماسه دیگری که باقی مانده و باید مردم آن را خلق کنند روز 7 اسفند حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب با حضور مردم در هر صحنه چه انتخابات و یا راهپیمایی ناامید می‌شوند و به همین علت مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها تاکید دارند.

خطیب جمعه دهلران گفت: ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران اسلامی باز هم همچون سال‌های گذشته با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال جلوه‌های زیبایی از شور و شعور آفریدند و این حضور توصیف‌نشدنی تودهنی محکمی به معاندان نظام اسلامی بود و در تاریخ ثبت شد.

وی به سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش اشاره نمود و افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، مشارکت همگانی در انتخابات نظام را بیمه می‌کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که هدف اصلی دشمن «تغییر ماهیت و هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی» است و تمام تلاش جبهه گسترده بدخواهان نظام اسلامی، بازداشتن جمهوری اسلامی از ادامه حرکت به سمت هدفهای عزت آفرین و قدرت آفرین و بازگرداندن سلطه بیگانگان بر کشور است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هشدار دادند که جنجال‌های روزمره انتخاباتی مسئولان را از اقتصاد غافل نکند، بیان داشت: مسئولان به یاری پروردگار مشغول کار و تلاشند اما مراقب باشند که جنجالهای روزمره انتخاباتی آنها را سرگرم نکند و از پرداختن به مسائل مهم به ویژه اقتصاد غافل ننماید.

امام جمعه دهلران با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: زینب(س) الگوی عبادت و بندگی است و ایشان در کربلا که مرکز عبادت و بندگی بود این مهم را به خوبی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه سیره حضرت زینب (س) باید الگوی تمام زنان جهان باشد ادامه داد: حضرت زینب (س) پیام آور کربلا و الگوی صبر و مقاومت است.

حجت الاسلام موسوی گفت: 5 جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار نیز هست و ما این‌ روز را به کلیه پرستاران تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه خدمات پرستاران قابل تحسین است، بر ضرورت رفع شدن مشکلات پرستاران تاکید کرد و افزود: پرستاری کار سخت و طاقت فرسایی است و می طلبد با توجه به سختی کار پرستاران در بیمارستان‌ها، مسولان تلاش کنند تا مشکلات این قشر زحمت کش جامعه برطرف شود.

وی به برخی از صحبت های بچه گانه رژیم منفور آل سعود عربستان اشاره نمود و گفت: عربستان امروز از عظمت و قدرت ملت ایران در هراس است و عربستان و مزدوران آمریکا و اسرائیل می خواهند اسلام نباشد.


ارسال نظرات