خبرهای داغ:
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

توجه به سیاست نباید باعث غفلت از اقتصاد شود

مرجع تقلید شیعیان بر لزوم صرفه‌جویی، مدیریت منابع و اهتمام نسبت به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: نباید پرداختن به امورات سیاسی سبب شود که از مسائل اقتصادی کشور غافل شویم.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۹۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، به‌ نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار معاون اول رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از خدمات دولت اظهار داشت: تحولات داخلی و خارجی و شوک‌های متعدد اخیر هر کدام می‌توانست آسیب جدی به کشور وارد کند، اما به لطف خداوند و تلاش دولت اتفاق بدی رخ نداد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش‌های موجود، نحوهٔ اجرای قانون هدفمندی را یکی از مسائل اصلی اقتصاد کشور برشمرد و افزود: این طرح باید ساماندهی شود و البته پرداختن به آن نیازمند شجاعت وعزمی جدی است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی تصریح کرد: قاچاق نیز یکی دیگر از مشکلات جدی اقتصاد ایران است و باید از این پدیده جلوگیری شود زیرا بسیاری از منابع کشور را نابود می‌کند.

وی بر لزوم صرفه‌جویی، مدیریت منابع و اهتمام نسبت به اقتصادمقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: نباید پرداختن به امورات سیاسی سبب شود از مسائل اقتصادی کشور غافل شویم.

استاد برجسته حوزه علمیه توجه به مسائل فرهنگی و نظارت دقیق و مستمر بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالیت‌های برخی سایت‌ها و افراد در فضای مجازی می‌تواند منجر به آسیب‌های اجتماعی شود و زمینهٔ نفوذ دشمن در کشور را فراهم کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی عنوان کرد: باید نسبت به پرورش و تربیت جوانان انقلابی اهتمام داشته باشیم و اجازه ندهیم روحیهٔ اعتقادی و مذهبی جامعه آسیب ببیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار