خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

برخی می خواهند الگوی آشفته ترین کشور اروپایی در حوزه خانواده را در ایران پیاده کنند

بعضی ها خانواده را مانع از جلوگیری و شکوفایی افراد می دانند و تساوی حقوق زن و مرد را مطرح می کنند که در این تساوی حق تساوی جنسیتی و امثال آن مطرح است و متاسفانه معاونت زنان کشور ما هم عضو هئیت رئیسه ستادی است که این مسائل را مطرح میکند
کد خبر: ۸۶۳۴۹۱۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در گلستان؛ مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در نشست بصیرتی با فرماندهان حوزه و مدیران اقشار سپاه نینوا اظهار کرد: باید در برنامه ها تنوع داشته باشیم تا بتوانیم جوابگوی تنوع سلیقه ها باشیم.

وی درادامه افزود: اثرات چهره به چهره خیلی زیاد است و باید شیوه های نوین را بکارگیری کرد.

اصلانی در ادامه با اشاره به اتفاقات خطرناکی که در حوزه زنان در جامعه در حال شکل گیری است اذعان کرد: در حوزه زنان اتفاقات خطرناکی در حال رخ دادن است و شبهاتی مطرح می کنند که در دانشگاه ها دختران جوان بحث های ضد اسلامی را مطرح و این مسائل امروز دارد غوغا می کند.

وی خاطر نشان کرد: در دانشگاه ها امروز این شبهه را برای جوانان مطرح می کنند چون اسلام به زن ظلم میکند نباید اسلام را پذیرفت و یک پریشانی و بی هویتی ایجاد میکنند که نتیجه آن مد گرایی ،حلقه های عرفانی و شبکه های اجتماعی جایگزین اسلام ناب می شود.

وی با بیان اینکه سازمان ملل تعریف غلطی از تساوی حقوق زن و مرد ارائه میدهد گفت: بعضی ها خانواده را مانع از جلوگیری و شکوفایی افراد می دانند و تساوی حقوق زن و مرد را مطرح می کنند که در این تساوی حق تساوی جنسیتی و امثال آن مطرح است و متاسفانه معاونت زنان کشور ما هم عضو هئیت رئیسه ستادی است که این مسائل را مطرح میکند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: طبیعی است اعضای این ستاد ابتدا در کشورهای خود باید این تساوی حقوق جنسیتی را پیاده کنند بعد به کشورهای دیگر بسط دهند.

اصلانی اذعان کرد: در کشور فرانسه زن و شوهر اگر ازدواج کنند به صورت تساوی باید زندگی را اداره کنند به این معنا که زن هم باید مقداری از درآمد زندگی را برعهده بگیرد و مرد نیز در تربیت فرزندان مانند زنان نقش ایفا کند که این تساوی با آنچه که خداوند در وجود زنان به ودیعه گذاشته مغایرت دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در این مورد گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مراقب جابه جایی نقش ها باشیم زیرا افرادی که قائل به دین نیستند و تفکرات سکولار دارند به دنبال این جابجایی می باشند و در صحنه انتخابات شاهد هستیم که تعداد زیادی از زنان برای کسب کرسی های مجلس ثبت نام میکنند و یا در پست های مدیریتی وزارت کشور یا وزارت آموزش و پرورش شاهد این تحرکات هستیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور همچنین خاطر نشان کرد: عده ای به دنبال این بودند که الگوی خانواده موفق را از فنلاند که آشفته ترین وضعیت خانواده در اروپا را دارد را برای خانواده ایران اسلامی ترسیم کنند.

وی در پایان خطاب به فرماندهان حوزه های بسیج سپاه نینوا گفت : احیاء هویت زن مسلمان مسئولیت خطیر شماست و باید شبهات را در این رابطه پاسخ دهید و به مردم کمک کنید تا در انتخابات نیز تصمیمی درست را اتخاذ نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار