درآیین جشن انقلاب دانش‌آموزان خمین مطرح شد

قیام علیه ظلم و استکبار از فلسفه تشکیل انقلاب اسلامی ایران بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه خمین درآیین جشن انقلاب دانش‎آموزی مدرسه تخصصی قرآنی 15 خرداد خمین با اشاره به فلسفه تشکیل انقلاب اسلامی گفت: دوران قبل از انقلاب اسلامی دوران حکومت ظلم و ستم وتباهی رژیم شاهنشاهی بود و قیام علیه ظلم و استکبار از فلسفه تشکیل انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

حجت‎الاسلام داود حبیبی اظهار‎کرد: رعایت نکردن عدالت دربین اقشارمختلف مردم و عدم رسیدگی به عموم مردم درزمینه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی از ویژگی‌‎های این رژیم بود، بطوریکه حدود 75 درصد مردم از نعمت تحصیل و سواد خواندن ونوشتن محروم بود و تحصیل بیشتر ویژه طبقه اشراف و خاص بود.

وی بیان کرد: با به ستوه آمدن مردم از ظلم و ستم ها وبی عدالتیهای رژیم شاهنشاهی، امام‎ خمینی(ره) مرجع بزرگ شیعیان با آگاهی دادن مردم کشورمان که این رژیم دیگرقانونی نیست و مشروعیت ندارد وباید آن‎را تغییرداد ، با مشرکت مردم قیام ومبارزه خود را علیه رژیم طاغوت آغاز‎کرد.

حبیبی افزود: با ادامه مبارزات مردمی سرانجام امام(ره) بعد ازسالها دوری از وطن که در تبعید بودند در12 بهمن وارد میهن شدند و این مبارزات انقلابی مردمی و امام(ره) ادامه داشت تا سرانجام در22 بهمن سال 1357 انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خمین درادامه خاطرنشان‎کرد: با آمدن امام(ره) به کشور ظلم وستم وتباهی از مملکت رخت بربست وبسیاری ازارزشها به کشور برگشت، ومردم از قید فساد و استبداد نجات پیدا‎کردند وعدالت همچون آفتاب گرم زمستانی وارد سرزمین شد وسایه سیاهی ظلم و زمستان سرد طاغوت ازاین سرزمین برچیده‎شد.

وی تصریح‎کرد: با صبر و استقامت و پایداری مردم و رهبری امام راحل(ره) شهرها و روستاها آبادشد و پیشرفتهای زیادی در زمینه های مختلف در کشور صورت گرفت .واینک در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفتهای مختلف کلان کشور ایران در جهان هستیم.


ارسال نظرات