دبیر اول کمیسیون شوراها در گفتگو با بسیج:

دولت بودجه را به دلیل انتخابات به تعویق انداخته است

نماینده مردم اندیمشک گفت: آقای روحانی، اگر نمی خواهید با مردم شوخی کنید در وقت مناسب و در زمان مورد نیاز به وظیفه خود عمل کنید.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۳۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

سید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک و دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات آقای روحانی که بلند میگویم بودجه را دیر ندادیم آن را دروغی واضح دانست و افزود: آقایان، دنبال انتخابات هستند تا از طریق اخبار نادرست جلب اعتماد نمایند.

وی با بیان اینکه تاریخ ارائه بودجه مشخص بوده بیان داشت: ارائه بودجه در تاریخ مشخص 15آذرماه جاری بوده است و دولت بودجه را به مجلس دیر ارائه داده است.

دارایی خاطرنشان کرد: منتقدان و معترضان دولت قبل، ذره ای بودجه به تعویق می افتاد در مجلس سرو صدا می کردند، این در حالی است که نمایندگان مجلس نهم نسبت به دیرکرد بودجه اقدامات لازمه را انجام دادند ولی دولت باز هم توجهی نداشت.

وی افزود: دولت بودجه را به دلیل انتخابات به تعویق انداخته است و بهانه تراشی خود را به مرخصی نمایندگان ارتباط می دهد این در حالی است که نمایندگان چند هفته کاری بیشتر در مجلس حضور یافته اند تا رسیدگی صورت پذیرد.

وی در ادامه مطلب چنین گفت: در شرایط کنونی نیز نمایندگان مجلس به دلیل کاندیداتوری نمی توانند فرصت برای رسیدگی اظهارات آقای روحانی لحاظ کنند تا رقبایشان عرصه انتخابات را در کام خود فرو برند و نوعی ظلم محسوب می شود.

دارایی در ردّ اظهارات آقای روحانی تاکید کرد: بودجه به موقع نیامده است و چرا دولت، بودجه دو دوازدهم را با آرایه های انتخاباتی خود دیر به مجلس آورد؟!

نماینده مردم اندیمشک در خاتمه افزود: آقای روحانی، اگر نمی خواهید با مردم شوخی کنید در وقت مناسب و در زمان مورد نیاز به وظیفه خود عمل کنید.

ارسال نظرات