انتقاد بذرپاش از عملکرد زنگنه در وزارت نفت:

می خواهیم زنگنه را استیضاح کنیم اما رفقایش در مجلس نمی‌گذارند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای زنگنه آنقدر قدرت و هنر دلبری از نمایندگان دارد که توانست رای اعتماد گرفته و اجازه استیضاح ندهد.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش «خبرگزاری بسیج» مهرداد بذرپاش با انتقاد از فساد پرونده کرسنت گفت: متاسفانه دوستان در دولت قائل به فساد خوب و فساد بد هستند. اگر در دولت خودشان اتفاقی بیافتد فساد خوب است اما اگر در دولت های قبل باشد فساد بد است.

بذرپاش تصریح کرد: با اینکه حکم افراد فاسد در پرونده کرسنت صادر شده است و حکم انفصال از خدمت برای آنها صادر شده اما هنوز در مسند مدیریتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه ما استیضاح آقای زنگنه است گفت: آقای زنگنه آنقدر در مجلس دوست و رفیق دارند که اجازه این کار داده نمی شود.

نماینده مردم تهران با انتقاد از استراتژی محرمانه برخورد کردن با قراردادهای اقتصادی دولت یازدهم افزود: اگر این قراردادها منتشر شود ایرادات زیادی دارد و به همین دلیل اجازه انتشارشان داده نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس نهم مثل بچه های سرراهی است، گفت: ابتدای مجلس نهم همزمان با آخر دولت قبل شد و همه می گفتند آخر کار دولت است ولش کنید. بعد از مدتی دولت یازدهم روی کار آمد و باز می گفتند اول کار دولت است ولش کنید. بنابراین مجلس در امر نظارت نمره قابل قبول نمی گیرد.

وی تصریح کرد: آقای زنگنه آنقدر قدرت و هنر دلبری از نمایندگان دارند که توانستند نمایندگان را در رای اعتماد و عدم استیضاح شان همراه کند.

منبع: نسیم آنلاین

ارسال نظرات