حمیدرضا
مسئول روابط عمومی سپاه/
سردار شریف گفت: سپاه گنجینه انقلاب است و در زمانی که همه دشمنان در فکر لطمه زدن به این انقلاب هستند باید از این گنجینه حفاظت شود تا بتوان انقلاب اسلامی را به خوبی حفظ کند.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۷۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی و روز حفاظت اطلاعات سپاه ضمن تبریک گرامی داشت دهه فجر در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و همچنان گفتمان امام(ره) در جهان اسلام وجود دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو گفتمان بر جای گذاشته است؛ تصریح کرد: نسخه گفتمان انقلاب اسلامی و قرآن کریم مطرح ترین گفتمان در دنیاست.

سردار رمضان شریف اذعان کرد: سرنوشت دولت مصر توسط اخوان المسلمین بعد از سال ها سختی که به دست آمد بعد از گذر کمتر از یکسال آمریکا و اسرائیل طومار آن را پیچیدند.

مسئول روابط عمومی سپاه بیان داشت: امام راحل با ساخت سپاه که تا امروز در تمام صحنه های انقلابی حضور داشته است و شهدای زیادی در 8 سال دفاع مقدس تقدیم این کشور کرد به پشتیبانی ملت ایران توانست در جنگ نا برابر پیروز شود.

وی ادامه داد: سپاه علاوه بر دفاع از انقلاب بخش عمده ی تفکر فرماندهانش تجهیز کردن کامل نظامی است و اکنون نیروی دریایی سپاه چنان قدرتمند است که نیروهای ارتش آمریکا را در خلیج فارس به زانو در می آورد.

رمضان شریف با اشاره به قدرت نیروی های زمینی و هوایی سپاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: خدا را شاکریم که نیروی هوایی کشور با پهباد های پیشرفته خود به تمام نقاط کشور مسلط است و تمام مدار ها و سامانه های موشکی کشور فعال است.

سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه افزود: سپاه گنجینه انقلاب است و در زمانی که همه دشمنان در فکر لطمه زدن به این انقلاب است باید از این گنجینه حفاظت شود تا بتوان انقلاب اسلامی را به خوبی حفظ کند.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی خودشان می دانند که توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند و نتیجه گرفتن که بین رهبری و مردم فاصله ایجاد کنند و این حرکت از فتنه 88 بیشتر شد.

سردار رمضان شریف در آخر بیان کرد: مهمترین مولفه انقلاب اسلامی داشتن رهبری با بصیرت است که توانست بعد از پیروزی انقلاب این انقلاب را پا بر جا بگذارد.


ارسال نظرات