شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمانشاه خطاب به هاشمی؛

به جای دلسوزی برای بیت امام (ره) بهتر است از بیت خود مراقبت کنید، شاید از این پس اختلاس کمتری در مملکت صورت بگیرد و فتنه دیگری رخ ندهد

هرکسی بگوید رأی شورای نگهبان کذا است مفسد است، یک همچون آدمی تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار گیرد. امام خمینی (ره)
کد خبر: ۸۶۳۲۷۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه در پی اظهارات اخیر، اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن انتقاد نسبت به حمله وی به شورای نگهبان در سالروز ورود امام به میهن اسلامی نوشت:آقای هاشمی، به جای دلسوزی برای بیت امام (ره) بهتر است بیت خود را مراقبت بیشتری نمایید، شاید از این پس اختلاس کمتری در مملکت صورت بگیرد و فتنه دیگری رخ ندهد. 

متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه، به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم



 متاسفانه هنگامی که بسیاری از دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صدد ایجاد تشنج و دوقطبی کردن فضای جامعه و انتخابات هستند، سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در روز 12 بهمن ماه موجب حیرت و تعجب همگان شده است، اظهارنظرهایی که در عمل باعث کامل کردن پازل دشمن و غبار آلود نمودن فضای پیش از انتخابات می شود.  

بدون شک در نظام مقدر جمهوری اسلامی ایران، قانون مهمترین رکن کشور است و تبعیت از آن بر همه واجب می باشد وبه تبع آن شورای نگهبان نیز که همواره به عنوان نگهبان قانون و به عنوان یک نهاد نظارتی وظیفه تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را برعهده داشته جزاصلی سیستم قانون گذاری کشور بوده است و همیشه از اسلامیت و جمهوریت نظام مراقبت نموده است و تا کنون نیز شاهد بوده ایم که همواره به دور از جناح بندی و سلیقه های شخصی در موضوضوع انتخابات ورود پیدا کرده است و دست منافقان و دشمنان انقلاب و کشور همواره به این ساحت مهم کوتاه بوده است . این امر که در آستانه دهه مبارک فجر جناب آقای هاشمی رفسنجانی شورای نگهبان را هدف آماج سخنان تند خود قرار دهد به هیچ روی پسندیده نیست و در واقع سبب به حاشیه کشیدن اصل موضوع انتخابات و ایجاد تشتت و اختلاف می شود. 

طبق قانون و به گواه عقل صلاحیت افراد باید بر اساس عدالت و مطابق قانون احراز شود و احراز صلاحیت فردی تنها به دلیل قرابت فامیلی با بنیانگذار کبیر انقلاب به معنی موروثی کردن انقلاب است که در تقابل مستقیم با آرمان های امام راحل می باشد. توهین به شورای نگهبان و زیر سوال بردن صلاحیت این شورا توهین به قانون اساسی کشور ورأی ملت  ایران در 37 سال گذشته است شورای نگهبان صلاحیت خود را از قانون گرفته است.  

سوال اینجاست که بر سر افکار آقای هاشمی چه آمده است که بعداز گذشت سال ها از انقلاب بر خلاف فرمایشات امام راحل(ره) تأیید صلاحیت ها در شورای نگهبان را ناعادلانه خوانده و تأیید نشدن نوه امام (ره)  را مغرضانه می داند؟ 

آیا بارها و بارها خود ایشان از همین شورا احراز صلاحیت نشده است؟ 

آیا همۀ آن احراز صلاحیت ها هم نا عادلانه بوده است؟  

آیا بهتر نیست که در تفکرات جدید خود تجدید نظر کنید و به دور از سلیقه های شخصی و به دور از تأثیر پذیری از اطرافیان خود به عنوان یک خدمتگزار به انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به نظام خدمت کنید؟ 

کسی که خود را بدهکار نظام و بیت امام(ره) می داند بایستی بداند که امام خمینی(ره) برای خدا و اسلام قیام کردند نه برای به میراث گذاشتن انقلاب برای بیت خود. و این اظهار نظرهای آقای هاشمی نه دفاع از بیت امام (ره)است بلکه تخریب و استحاله چهره امام و بیت امام می باشد. آقای هاشمی به جای دلسوزی برای بیت امام (ره) بهتر است بیت خود را مراقبت بیشتری نمایید، شاید از این پس اختلاس کمتری در مملکت صورت بگیرد و فتنه دیگری رخ ندهد. 

بسیجیان دانشگاه های استان کرمانشاه، ضمن تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و شهدای عزیز انقلاب حمایت همه جانبۀ خود را از آرا و نظرات شورای محترم نگهبان اعلام می دارد و از این شورا می خواهد همچون گذشته بر مواضع انقلابی خود پای بند بوده و وظیفه قانونی خویش را انجام دهند و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی باشد.  

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه
 
انتهای پیام/ 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار