معاون سیاسی سپاه در سفر به شهرکرد گفت:

اسلام ایدئولوژی انقلاب ما بود

سردار سنایی راد در مجمع عالی بسیج چهارمحال و بختیاری، گفت: جریان نفوذی در کشور دشمن را بزرگ و خود را کوچک می‌بیند.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۲۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رسول سنایی راد در مجمع عالی بسیج استان با تبریک ایام دهه فجر، به دستگیری ملوان‌های آمریکایی توسط نیروهای سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: این عمل اقتدار، رحمانیت و عقلانیت نظام ما را نشان می‌دهد که برآمده از اسلام است.

وی اسلام را مایه حیات یک جامعه دانست و تصریح کرد: در زمانی که جامعه مرده ما  از استعمار غرب و شرق تمکین می‌کرد، اسلام جان دوباره ای به آن داد.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه اسلام در انقلاب ما الهام بخش و نقشه راه و ایدئولوژی بود، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان مرهون سه عنصر اصلی دانست که اسلامی بودن، رهبری واحد امام خمینی(ره) و مردم این سه عنصر اصلی را تشکیل می دادند.

سردار سنایی راد با تاکید بر آنکه تجزیه رهبری موجب تضعیف نظام می‌شود بیان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که برخی افراد در خاطرات خود طوری صحبت می‌کند که آن‌ها بودند که به امام خمینی(ره) خط می دادند و نه آنکه خط می‌گرفتند و این نوعی تحریف در گفتن حقایق است.

مردم هدف انقلاب هستند و نه ابزاری برای انقلاب

وی با اشاره به اینکه شیوه امام خمینی(ره) شیوه مردمی بود افزود: مردم هدف اصلی انقلاب اسلامی هستند و نه ابزاری برای این انقلاب؛ چرا که امام خمینی(ره) بر شیوه مردمی تکیه می‌کردند و با تمام وجود به مردم اعتماد داشتند و مردم را بازوی مسلح خود می دانستند.

معاون سیاسی  سپاه اظهار کرد: نگاه به مردم ابزاری نیست و هرکس مسئولیتی دارد خدمتگذار مردم است.

سردار سنایی راد گفت: مسئولین باید شیفته خدمت باشند و نه قدرت طلب و این را باید بدانیم که ما همیشه بدهکار این انقلاب هستیم.

این مسئول به نقش بسیج در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: بسیج در تمامی عرصه‌ها همچون مقابله با جنگ نرم، تهدیدات نیمه سخت، اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و 8 سال دفاع مقدس حضور دارد و نقش آفرینی می کند، همانگونه که مطمئنا اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نبود اتفاقات دیگری می‌افتاد.

حضور مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام است

وی با اشاره به انتخابات، حضور مردم در انتخابات را سرمایه اجتماعی نظام دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات عینی‎ترین و کیفی‎ترین حضور و مشارکت است.

سردار سنایی راد با بیان اینکه حضور مشارکت با رقابت سالم ایجاد می‎شود، خاطرنشان کرد: بیش از 50 درصد از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شدند که این آمار نشان دهنده انتخاباتی پرشور در اسفند ماه سال جاری را نشان می‎دهد.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: در سال جاری به ازای هر صندلی نمایندگی مجلس 20 نفر کاندید وجود دارد که نشان دهنده اعتماد به نظام، مسئولیت‌پذیری، بالا رفتن تحصیلات و اعتماد به نفس است.

این مسئول اظهار کرد: کاندیدهای مجلس خبرگان باید افرادی باشند که در شناخت و معرفی رهبر، نظارت بر ویژگی رهبر و صیانت از رهبری توانایی داشته باشند؛ چرا که اگر رهبری تضعیف شود فاجعه‌ای بوجود خواهد آمد.

وی وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را اولویت مردم همچون معیشت، اشتغال و ازدواج دانست و تصریح کرد: باید بدانیم که چه فردی صلاحیت دارد؛ چرا که تعدد کاندیدها کار بررسی و انتخاب را سخت می‌کند.

آمریکا به دنبال نفوذ است مراقب باشیم

معاون سیاسی نمایندگی ولایت فقیه در سپاه کشور خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال نفوذ است پس باید مراقب فتنه‎‌ها و نفوذ دشمن به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیری نظام باشیم.

سردار سنایی راد افزود: عنصر نفوذی در جامعه همچون موریانه نظام را از داخل متلاشی میکند پس باید مراقب باشیم افراد صلاحیت‌دار وارد مجلس شوند.

وی بیان کرد: جریان نفوذی در کشور دشمن را بزرگ و خود را کوچک می‌بیند و این جریان وابستگی به غرب را نه‎تنها بد نمی‌دانند بلکه استقلال را نیز به تمسخر می‌گیرند.

ارسال نظرات