امام جمعه شهر دلوار:

هر کس دم از امام و انقلاب می زند باید ارمان امام را قبول داشته باشد

امام جمعه شهر دلوار گفت: ممکن نیست که شخصی دم از امام و انقلاب بزند اما مهمترین و اساسی ترین آرمان های امام را به رسمیت نشناسد.
کد خبر: ۸۶۳۲۴۰۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج در دلوار، حجت الاسلام علی زاهد دوست در صبحگاه مشترک بسیحیان شرکت کننده در رزمایش گردانهای الی بیت المقدس شهر دلوارگفت: شما بسیجیان شاگردان مکتب روح الله هستید که بارها امام راحل بر شما و اخلاص و وفای به عهدتان به انقلاب اسلامی غبطه می خوردند.

شما بسیجیان مریدان مخلص امام و انقلاب و ولایت هستید.

وی افزود: شما بسیجیان ثابت نموده اید در صحنه های مختلف نظام در هر طوفان و حادثه ای هیچ جریان و قدرتی در اراده آهنین شما در دفاع از آرمان های انقلاب تزلزلی ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه دلواربا اشاره به ترویج تفکر بسیج در کشور و لزوم توجه به گسترش این نهاد انقلابی تصریح کرد: ممکن نیست که شخصی دم از امام و انقلاب زده باشد اما مهمترین و اساسی ترین آرمان های امام را به رسمیت نشناسد.

وی در پایان خطاب به بسیجیان اظهار داشت: شهدای ما نه برای آب و نان و مسائل اقتصادی بلکه در مسیر استکبار ستیزی و مقابله با کفر جان خود را در طبق اخلاص نثار انقلاب کردند.

زاهد دوست گفت: امروز بخاطر مجاهدت همین شهدا و شما بسیجیان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قله های رفیع عزت و اقتدار در تمامی عرصه ها ایستاده و این ایستادگی مدیون امام و ولایت فقیه و مدیون خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب است.

ارسال نظرات