علی اشرف خانلری
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری:
خبرگزاری بسیج: مجمع روابط عمومی های ادارات شهرستان ری با حضور فرماندار و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرری تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۷۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در این جلسه "امین بابایی" مشاورفرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی هدف از تشکیل این مجمع را ارزیابی و بررسی عملکرد روابط عمومی های ادارات و تبیین دستورالعمل های شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان دانست و اظهار داشت: یکی از شاخصه های ارزیابی مدیران روابط عمومی بر مبنای تعداد اخبار درج شده توسط مدیران روابط عمومی در پورتال اخبار شهرستان با هدایت و هماهنگی روابط عمومی فرمانداری ری است.

بابایی در ادامه با بیان اینکه روسای ادارات نباید با نگاه ساده انگارانه به روابط عمومی اداره خود برخورد نمایند، تصریح کرد: حسب تاکید فرماندار شهرستان ری یکی از ملاک های ارزیابی روسای ادارات شهرستان میزان و نوع عملکرد و فعالیت روابط عمومی دستگاه متبوع است.

وی افزود: به طور میانگین ماهانه 650 خبر شهرستان ری از طریق پورتال فرمانداری به سایت استانداری تهران ارسال می شود و به عنوان منبع خبر مورد استفاده خیل کثیری از خبرگزاری های رسمی قرار می گیرد.

بابایی تغییرات دائمی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان را نامطلوب دانست و اظهار داشت: مدتها است که روابط عمومی یک رویکرد علمی و شاخص به خود گرفته که انتظار می رود رئیس اداره نگاه جدی و حساس تری به این مجموعه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری ادامه داد: ایجاد روح امید و طراوت محیطی در ادارات زمانی صورت خواهد گرفت که روسای ادارات نسبت به فعالیت های دستگاه خود آگاهی کامل پیدا نمایند.

وی اذعان داشت: به منظور ارتقاء کیفیت اخبار شهرستان با تدبیر کمیته برنامه ریزی و آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان ری باتهیه جزوات آموزشی و برگزاری کلاس آموزشی با استفاده از اساتید مجرب این حوزه برای مدیران روابط عمومی در نظر گرفته شده است که با این اقدام از نیمه اول اردیبهشت سال آینده شاهد حرکت روبه رشد خبرنویسی با متدهای نوین و جدید خواهیم بود.

بابایی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی کشور در اسفندماه سال جاری افزود: یکی دیگر از شاخصه های ارزیابی مدیران روابط عمومی شهرستان ری نوع عملکرد آنها نسبت به اطلاع رسانی و پوشش اخبار انتخابات است.

وی افزود: اقدامات موثر و ابداعات و نوگرایی در فرآیند اطلاع رسانی و تبلیغات از دیگر ابزار های بررسی عملکرد روابط عمومی های شهرستان است.

بابایی با بیان اینکه اخبار شهرستان از طریق نرم افزار جستجوگر میکسنا رصد می شود تصریح کرد: از دیگر ملاک های ارزیابی مدیران روابط عمومی ارتباط گیری آنها با جستجوگر فرمانداری شهرری از لحاظ کیفیت و کمیت اخبار است.

وی اصحاب رسانه را یکی از بازوان توانمند روابط عمومی دانست و افزود: تعداد جلسات مرتبط با اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب جزو شاخصه های مهم مدیر روابط عمومی است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات