استاد دانشگاه امام حسین(ع) و تحلیلگر مسائل سیاسی:

یک کشور تا زمانی که ریشه مردمی دارد هیچ ابرقدرتی نمی تواند به آن دست درازی کند

استاد دانشگاه امام حسین(ع) و تحلیلگر مسائل سیاسی در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان عسلویه گفت: یک کشور تا زمانی که ریشه مردمی دارد هیچ ابرقدرتی نمی تواند به آن دست درازی کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۸۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، دکترمهدی فیروز کوهی استاد دانشگاه امام حسین(ع) و تحلیلگر مسائل سیاسی در نشست سیاسی بصیرتی در رزمایش الی بیت المقدس که در اردوگاه شهید مهدوی در روستای هاله برگزار شد گفت: یک کشور تا زمانی که ریشه مردمی دارد هیچ ابرقدرتی نمی تواند به آن دست درازی کند و مردم کشور ما در طی این 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در صحنه و دفاع از آرمان های انقلاب راه نفوذ را بر دشمنان بسته اند.

وی گفت: بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه تجلی اقتدار ملی و عامل افزایش عظمت نظام اسلامی است که اگر بخواهیم جلوی گستاخی و نفوذ دشمن را بگیریم یکی از اصلی ترین راه هایش حضور گسترده و توام با بینش و بصیرت مردم در پای صندوق های رای است.

فیروزکوهی افزود : مردم ما نشان داده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و قطعاً این بار هم باحضور حماسی خود به دنیا ثابت می کنند که تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از انقلاب اسلامی و ولی فقیه برنمی دارند بی شک هر چه میزان حضور ملت در انتخابات بیشتر باشد این مساله به معنای عُمق دلبستگی و علاقه مندی آن ها به کشور و نظام اسلامی است و به همین خاطر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند حتی کسانی که معتقد به نظام هم نیستند برای افزایش اقتدار ملی در انتخابات شرکت کنند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) و تحلیلگر مسائل سیاسی: رمز مقابله با توطئه نفوذ دشمن در برهه زمانی کنونی را حضور حداکثری و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای عنوان کرد.

ارسال نظرات