ترکاشوند
فاطمه رهبر در گفتگو با بسیج عنوان کرد؛
آقای سید حسن خمینی با توجه به اینکه به خاندان امام (ره) منتسب هستند قطعا مسوولیت بیشتری به عهدا دارند و برای اینکه شخصیتشان شاخص بماند باید موقعیت و مواضع خودش را نسبت به اظهارات آقای هاشمی اعلام کند و نباید در این باره سکوت کنند.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۴۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی درباره شورای نگهبان، گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: اظهارات آقای هاشمی هیچگونه وجاهت قانونی ندارد؛ شورای نگهبان طبق اصل 99 قانون اساسی، نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را بر عهده دارد.

وی افزود: انجام اقدامات قانونی شورای نگهبان طبیعتا به مزاج بعضی ها خوش نمی آید و این دلیل بر این نمی شود که یکی از پایه های نظام را تضعیف کنیم؛ این حرف ها و تهدید ها  و موارد حاشیه ای که برای شورای نگهبان ایجاد می کنند هیچ تاثیری در روند رسیدگی و انجام اقدامات قانونی شورای نگهبان ندارد.

رهبر خاطر نشان کرد: آقای سید حسن خمینی با توجه به اینکه به خاندان امام (ره) منتسب هستند قطعا مسوولیت بیشتری به عهدا دارند و برای اینکه شخصیتشان شاخص بماند باید موقعیت و مواضع خودش را نسبت به اظهارات آقای هاشمی اعلام کند و نباید در این باره سکوت کنند.
ارسال نظرات