خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

بازنگری ایام الله دهه فجر یک ضرورت در انقلاب اسلامی

امام جمعه بندرترکمن گفت: بازنگری ایام الله دهه فجر یک ضرورت در انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرترکمن، حجت الاسلام منصوری  در جمع دانش آموزان زیبایی انقلاب اسلامی را در نور شهددانست و گفت: شهادت طلبی و آزدخواهی  باعث صدور انقلاب  اسلامی به کشورهای جهان شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  و ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی جشنهای گرامیداشت یوم الله دهه فجر در بندرترکمن همانند سراسر شهرهای کشور آغاز شده است.

امام جمعه بندرترکمن  با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: بازنگری ایام الله گرامیداشت دهه فجرو پیروزی خون بر شمشیر یکی از ضروریات انقلاب ماست که همواره باید با شور  و حال خاصی برگزار شود.

منصوری با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، افزود: اقتدار و عظمت کنونی ایران در جهان به برکت خون شهداست لذا اگر امروز در مذاکرات،کشورهای ابرقدرت پای میز مذاکره با ایران می آیند وسرمایه گذاران خارجی به دنبال سرمایه گذاری در کشورما هستند و دریادلان کشور تفنگداران آمریکایی را با آن وضع در آبهای کشور دستگیر می کنند به نحوی از عظمت وابهت ایران لرزه بر اندامشان می نشیند و دولت امریکا از کشور ایران عذرخواهی می کند مرهون جانفشانی های شهداست.

وی تصریح کرد: زیبایی نور شهداست که باعث صدور انقلاب  اسلامی به کشورهای جهان شده لذا امروز ما وظیفه سنگینی بردوش داریم چراکه به گفته مقام معظم رهبری جوان امروز باید تحصیل ،تهذیب و ورزش را پیشه خود سازد تا به قلههای موفقیت و پیشرفت برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار