حمیدرضاپورنوروز
سردار حسینی گفت: دانشگاه ایلام جز پنج دانشگاه برتر کشور در حوزه اعزام راهیان نور بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۹۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه قرارگاه شهید علم الهدی در جمع مسئولین و دانشجویان دانشگاه های استان اظهار کرد: مسئولین دانشگاه های استان ایلام با تلاش و همکاری های لازم با بسیج توانستند بالاتر از برنامه های ابلاغی دانشجویان را به مناطق عملیاتی اعزام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه ایلام جز پنج دانشگاه برتر کشور در حوزه راهیان نور است؛ گفت: دانشگاه های ایلام در بیشتر عرصه های فرهنگی خود را نشان دادند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین کار فرهنگی که برای جامعه کنونی برجای مانده جنگ تحمیلی بوده است.

سردار حسینی بیان کرد: اردو های راهیان نور دانشجویی به صورت داخلی و خارج از استان ایلام انجام می شود، که تمام خدمات حمل و نقل راهیان نور برعهده سپاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هر اتوبوس از کاروان های راهیان نور روحانی حضور خواهد داشت؛ اذعان کرد: در زمان بندی های متفاوت تمام اقشار بسیج بخصوص قشر جوان دانشجو به نقاط عملیاتی اعزام می شوند.

سردار سید صادق حسینی بیان داشت: سالانه بیش از 16 هزار نفر در سراسر کشور تا قبل از فصل تابستان به مناطق عملیاتی استان ایلام سفر می کنند و برای جذب و پذیرایی بیشتر زائرین راه نور تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: بیشتر زائرین راهیان نور که در کشور به مناطق جنوب سفر می کنند از منطقه عملیاتی شرهانی دهلران دیدن می کنند و حتی خیلی اوقات شاهد بازدیدکنندگانی از کشورهای خارجی در این نقطه نورانی بوده ایم.

سردار سید صادق حسینی افزود: زمین فوتبال بخش چوار یک یادمان از شهدای فوتبالیست است که مورد استقبال کشوری و جهانی قرار خواهد گرفت که برای معرفی این ورزشگاه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در آخر گفت: هر ساله جشنواره های کشوری در خصوص سفر نامه، دلنوشته، خاطره و ... برای کسانی که به مناطق ایثار اعزام می شوند برگزار می شود که انتظار می رود دانشجویان عزیز در این جشنواره ها شرکت کنند.


ارسال نظرات