جمهوریت و اسلامیت دو پایه اساسی انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان کیار جمهوریت و اسلامیت را دو پایه اساسی انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال وبختیاری؛ قدمعلی مردانی امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در شلمزار ضمن تبریک دهه فجر هوشمندی امام و اتکای ایشان به قدرت خدا و نیروی مردم را باعث استقلال جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: جمهوریت و اسلامیت دو پایه اساسی انقلاب اسلامی ایران است ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه رأی مردم و اسلام ناب محمدی استوار است.

فرماندار شهرستان کیار در ادامه خاطر نشان شد: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرنگان برای کشور بسیار مهم است وباید همه ی مردم وحدت خود را حفظ کنند و در چارچوب سخنان رهبری حرکت کنند و ملاک خود را شورای نگهبان قرار دهند و انتخابات باید بر اساس سه اصل قانون مداری،امانتداری و رأی مردم برگزار شود.

مردانی در پایان ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، خواهان خودداری از شایعه پراکنی ها شد.

گفتنی است همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی به مناسبت لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) پس از ۱۵سال هجرت و تبعید به میهن اسلامی بصورت نمادین در مدرسه حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها) شلمزار و به صورت همزمان در مدارس سطح شهرستان کیار راس ساعت ۹ و 33 دقیقه صبح امروز نواخته شد که در این مراسم مسئولین ادارات، سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند.


ارسال نظرات