فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

درایت رهبری عامل پیمودن مسیر روبه رشد انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا پیمودن مسیر روبه رشد انقلاب با درایت مقام معظم رهبری را نقطه عطفی بزرگ در عرصه داخلی و بین المللی دانست و تأکید کرد: در سایه ولایت فقیه، پیروزی های خوبی برای کشور ما حاصل شده است.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمدعلی علیزاده در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب قلم و رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) «بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی» با دستان خالی، رژیم طاغوت را از صحنه روزگار محو نمود که در این میان توکل به خداوند متعال و حضور ملت همیشه در صحنه ایران، نقش ویژه ای داشت.

وی قطع شدن همیشگی دست بیگانگان از غارت و چپاول منابع کشور را مهمترین دست آورد انقلاب برشمرد و عنوان کرد: بررسی خاطرات ایام انقلاب، درس ها و پیام های بسیاری را به نسل جدید و نسل های آینده دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

سرهنگ علیزاده پیمودن مسیر روبه رشد انقلاب با درایت مقام معظم رهبری را نقطه عطفی بزرگ در عرصه داخلی و بین المللی دانست و تأکید کرد: در سایه ولایت فقیه، پیروزی های خوبی برای کشور ما حاصل شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود از اجرای 32 برنامه ویژه و مهم برای سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط کمیته بسیج شهرستان در آستارا سخن گفت و توضیح داد: این ویژه برنامه ها با رژه خودرویی و موتوری 9 صبح روز 12 بهمن و لحظه ورود امام راحل به کشور آغاز شد و تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: برگزاری کارگاه های مختلف با موضوع سبک زندگی اسلامی برای دختران، یادواره های مختلف شهدا در اقصی نقاط شهرستان، محافل انس با قرآن کریم، ویزیت رایگان بیماران، گلباران مزار شهدا و سایر برنامه های فرهنگی و معنوی برای این ایام تدوین شده است.

فرمانده سپاه آستارا در پایان سخنان خود به حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در آستارا از مقابل سپاه و میدان نماز آغاز خواهد شد و پس از پیمودن مسیر سه کیلومتری در بازار قدیمی آستارا و چهارراه مسجد جامع به پایان خواهد رسید.

 

ارسال نظرات