خبرهای داغ:
در نخستین روز از ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

پذیرش بیش از 1050 بیمار در بیمارستان صحرایی کرند

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت: در نخستین روز از افتتاح بیمارستان صحرایی روستای کرند از توابع شهر داشتی برون بیش از یک هزار و50 نفر به این بیمارستان مراجعه کردند.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۰۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

اسماعیل مقصودلو در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان از پذیرش یک هزار و 50 بیمار در نخستین روز از فعالیت بیمارستان صحرایی مناطق محروم شهر داشتی برون خبر داد و گفت: پیش‎بینی می‎شود بیش از هفت هزار نفر تا روز 15 بهمن ماه به این بیمارستان صحرایی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی داری 12 بخش ارتوپد، اطفال، زنان و زایمان، رادیلوژی، جرائی اعصاب، داخلی، گوش و حلق و بینی، چشم ، پوست، ارولوژیريال سونوگرافی، جرائی عمومی، آزمایشگاه، اتاق عمل، داروخانه و آورژانس است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی گلستان ابراز داشت: این بیمارستان صحرایی نه تنها برای 25 هزار نفر حمعیت ساکن این منطقه محروم خدماترسانی می‎کند بلکه عشایر استان‎های دیگر نیز در نخستین روز افتتاح این بیمارستان به این منطقه مراجعه کرده‎اند.

مقصودلو با بیان اینکه در سال گذشته در منطقه محروم مراوه‎تپه بیش از هفت هزار نفر در بیمارستان صحرایی پذیرش شدند، گفت: پیش‎بینی می‎شود در منطقه داشتی برون نیز بیش از هفت هزار نفر به این بیمارستان صحرایی مراجعه کنند.

گفتنی است بیمارستان صحرایی کرند سومین بیمارستان صحرایی استان گلستان است که با آغاز ایام الله دهه فجر افتتاح شده و تا پایان روز 15 بهمن ماه دایر خواهد بود و وزیت بیماران در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می‎شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار