خبرگزاری بسیج: همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، به میهن اسلامی در سال ۵۷، گلبانگ انقلاب اسلامی ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاون استاندار تهران، معاون استاندار تهران، مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ شهرری و جمعی از مسئولان در دبستان پسرانه ائمه اطهار (ع) شهرری نواخته شد.
کد خبر: ۸۶۲۹۷۸۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با مدارس سراسر کشور، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در مدرسه پسرانه ائمه اطهار (ع) شهرری طنین انداز شد.

وزیر آموزش و پروش در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در سخنانی خاطر نشان کرد: امسال در حالی سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که تحریم های ظالمانه برداشته شده و برجام به فرجام رسیده است.

علی اصغر فانی افزود: امام با ورود به کشور، امید و انقلاب اسلامی را به مردم ایران هدیه داد. وی افزود: با طنین زنگ انقلاب در مدارس کشور به مردم دنیا اعلام می کنیم که راه امام، خط و مشی و دیدگاه های امام و انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همه ما دانش آموزان و معلمان متعهد هستیم که از دیدگاههای امام حمایت کرده و انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرزند خلف امام راحل، راه ایشان را دنبال می کند و ملت ایران این توفیق را دارد که تحت رهبری امام خامنه ای پیرو این خط باشد.

فانی با تاکید بر تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: تربیت فرزندان پیرو راه امام و انقلاب و همچنین پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف آموزش و پرورش است.

فانی ابراز امیدواری کرد: دستاوردهای سربازان دیپلماسی کشور در تثبیت ارزشهای انقلاب اسلامی بیش از پیش موثر باشد و ما در آموزش و پرورش وظیفه خود می دانیم که از دستاوردهای انقلاب حراست و حفاظت و فرهنگ انقلاب، امام و اسلام را در مدارس از نسل گذشته به نسل آینده منتقل کنیم و دانش آموزان دستاوردهای انقلاب را حراست کرده و انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کنند.

 

 

ارسال نظرات