حمیدرضاپورنوروز
حیدر الفتی گفت: امروز باید همچون شیر مردان و زنانی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و انقلاب را سر پا نگه داشتند مبلغ فرهنگی باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ 2 پاسدار حیدر الفتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه ایلام در مراسم بدرقه راهیان نور بسیج دانش آموزی خواهران اظهار کرد: یاد و خاطر امام راحل را در روز بازگشت او به وطن عزیزمان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: در چنین روز بزرگی که به احترام بازگشت امام خمینی(ره) در تمام کشور زنگ انقلاب به صدا در می آید و امروز کاروان راهیان نور دختران دانش آموز ایلام به زیارتگاه های قرارگاه امیر(ع)، قلاویزان و نقاط عملیاتی استان ایلام اعزام می شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ایلام افزود: امروز باید همچون شیر مردان و زنانی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و انقلاب را سر پا نگه داشتند مبلغ فرهنگی باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

وی به رشادت های زنان ایلامی در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کارهای بزرگ زنان شهدای دوران دفاع مقدس امروز در قالب چندین جلد کتاب به چاپ رسیده است، که این افتخار بزرگی برای مردم ایلام است و همه ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم.


ارسال نظرات