مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال وبختیاری گفت:

نقد آثار هنرمندان موجب افزایش کیفیت آثار هنری استان می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال وبختیاری، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های نقد آثار هنرمندان استان گفت: نقد آثار موجب افزایش کیفیت و پیشرفت هنر استان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ مجتبی بیگی امروز در نشست گفتمان سازی دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در باب هنر اظهار کرد: جشنواره‌های هنری مختلفی در استان برگزار می‌شود که امیدواریم هنرمندان بیش از پیش از این جشنواره‌ها استقبال کنند.

وی از برگزای کارگاه‌ها جلسات نقد و بررسی آثار هنرمندان استان خبر داد و گفت: برگزاری این جلسات و کارگاه‌ها موجب می‌شود هنرمندان مشکلات و نقاط ضعف و قوت آثار خود را متوجه شوند و این امر باعث پیشرفت و بالا رفتن کیفیت آثار هنری در استان می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: هنرمندان از نقد ناراحت نمی‌شوند چرا که اثری که نقد نشود یعنی مورد توجه مردم نبوده و آن اثر در جامعه دیده نشده است.

بیگی افزود: نشست گفتمان سازی دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در باب هنر یکی از راه‎‌های آشنایی هنرمندان با هنر انقلابی و ارزش‌های انقلاب است که به صورت فصلی در نقاط مختلف استان با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات