فرمانده سپاه شهرستان دشتی:

دهه فجر فرصتی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است

فرمانده سپاه شهرستان دشتی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام(ره)وآشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب و اهداف مقدس آن است.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۶۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری با اشاره به هوشیار و بیداری همیشگی ملت اسلامی ایران اظهار کرد: ایام‌ مبارک دهه فجر بهترین فرصت است تا به جوانان بازگو کنیم تا زمانی که دست ملت در دست ولایت فقیه باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

فرمانده سپاه دشتی افزود: ستاد دهه فجر تلاش بیشتری در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح شهرستان داشته باشد و در اجراء برنامه های دهه فجر از حضور مردم به عنوان مجریان برنامه استفاده نماید.

غضنفری گفت: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است که این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

فرمانده سپاه دشتی با بیان این که، حضور مردم در آیین‌های دهه فجر باید به عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و به همت مردم شکل گرفت و این انقلاب ما انقلابی دینی بوده که مالامال از ارزش‌های مذهبی است و در این زمینه خود مردم باید برگزارکننده آیین‌های دهه فجر باشند.

ارسال نظرات