عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج عنوان کرد

برجام؛ مقدمه‎ای برای اهداف انتخاباتی دولت

کیایی نژاد تصریح کرد: از نگاه دولت برجام مقدمه‎ای برای انتخابات بود و برجام را تا اینجا طول داد که بتواند برنامه‎ای برای انتخابات داشته باشد و مردم را قانع کند که به سمت انتخابات کشیده شوند.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۲۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
حجت الاسلام مفید کیایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با عدم اهتمام دولت به مشکلات جامعه پس از برجام اظهار داشت: با فرجام رسیدن برجام تمام مشکلات حل نمی‎شود و علی رغم اصرار مسئولین دولتی که می‎گویند تمام مشکلات حل شده، قطعا اینطور نیست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند با برجام بخشی از مشکلات حل شده، آن هم با نواقصی که دارد.

کیایی نژاد بیان کرد: از نگاه دولت برجام مقدمه‎ای برای انتخابات بود و برجام را تا اینجا طول داد که بتواند برنامه‎ای برای انتخابات داشته باشد و مردم را قانع کند که به سمت انتخابات کشیده شوند.

وی گفت: شرکت کثیری از کاندیداها نیز در انتخابات مجلس در این راستا بود؛ با علم به اینکه تعداد زیادی از این کاندیداها رد صلاحیت خواهند شد و ازاین طریق مشکلاتی برای شورای نگهبان ایجاد خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: شورای نگهبان نیز تاکنون محکم ایستاده و امیدواریم از ورود عناصر نفوذی که به تعبیرمقام معظم رهبری اگر عنصر نفوذی به‌ شکلی وارد مجلس و خبرگان و دیگر ارکان شود، مثل موریانه از داخل، پایه‌ها را می‌جود، جلوگیری کند تا در مجلس خبرگان و مجلس دهم با مشکلی مواجه نشویم.

کیایی نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز آگاه و بیدارند و به نظام و انقلاب معتقدند و اگر مشاهده کنند کسی به دنبال سیاسی بازی است متوجه آن هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار