جانشین سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی:

شورای نگهبان دژی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان است

جانشین سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی با بیان اینکه شورای نگهبان دژی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان است، گفت: انتخابات مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۲۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دشتی، سرهنگ غلامعباس احمدی با بیان اینکه تشویق و ایجاد انگیزه بین عوامل و ارکان صالحین، یک نوع رقابت سالم به وجود می‌آورد، افزود: اهداف صالحین را نمی‌توان درقالب کلاس و آموزش برگزار کرد، بلکه باید افراد به صورت عملی با اهداف آن آشنا شوند و شیوه حلقه‌داری را بیاموزند.  

احمدی با بیان اینکه تربیت نیروهای انسانی تراز انقلاب اسلامی از اهداف شجره طیبه صالحین است، گفت: مباحث بصیرتی، سیاسی و بیانیه‌های مقام معظم رهبری از بخش‌های حساس در نظام تربیتی صالحین است که باید روی آن تاکید و پرداخته شود.

وی با بیان اینکه در حلقات باید به قدری خوب بصیرت افزایی شود که در فصل انتخابات افراد به دنبال کاندیداهایی که با انقلاب صددرصد زاویه دارند و مخالف هستند نروند، تصریح کرد: یک متربی باید در طول حضورش در حلقه بر مباحث بصیرتی خود افزون کند تا در زمان تشخیص کاندیداها دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه رشد افراد باید در حلقات همه جانبه باشد و به دشمن‌شناسی، تاکتیک‌شناسی و ... توجه شود، خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های مهم سیاسی و بصیرتی در زمان انتخابات رخ می‌دهد.

ارسال نظرات