خبرهای داغ:
همایش هنر انقلاب در آئینه راهیان نور- 7

عاطفی:رسانه‌ها،راهیان نور را به عنوان ماموریت ذاتی خود بدانند

رئیس بسیج صدا و سیما با بیان اینکه همه مدیران شبکه های تلویزیون و رادیو باید سهم خود را در راهیان نور مشخص کنند، گفت: مسئولان رسانه باید راهیان نور را به عنوان ماموریت ذاتی در نظر بگیرند.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۲۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود عاطفی در همایش هنر انقلاب در آئینه راهیان نور گفت: از خداوند می خواهم تا این همایش و این حرکت‌ها ادامه داشته باشد و از این موقعیت درست استفاده کنیم تا آثار آن در سطح جامعه نمایانگر شود.

وی با بیان اینکه موضوع راهیان نور هنوز از دو جنبه مورد بررسی قرار نگرفته است، افزود: نخستین جنبه موضوع گردشگری است زیرا گردشگری حوزه اصلی خط مشی جامعه به دلیل ویژگی‌های آن است؛ بر این اساس راهیان نور هنوز نتوانسته به صورت کامل از این ظرفیت استفاده کند.

رئیس بسیج صداو سیما در ادامه با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی و تاثیرگذار کشور محسوب می شود، اضافه کرد: پیرامون فرهنگ باید به این نکته اشاره کنم که فرهنگ چیزی نیست که در انزوا رشد کند و برای رشد خود به عرصه‌های بروز و ظهور نیاز دارد بر این اساس حرکت راهیان نور را یک حرکتی فرهنگی همراه با آثار معنوی و مادی می‌دانم که باید از آن ظرفیت استفاده کنیم.

وی افزود: راهیان نور و این همایش فرصتی برای بیان ایدئولوژیک یک تاریخ و یک سرزمین است که امروز مورد توجه دنیا قرار گرفته است.

عاطفی در ادامه گریزی به دفاع مقدس زد و گفت: ما در دو حوزه فرم و محتوا در بیان مسائل که در بیان مسائلی که در دوران دفاع مقدس روی داده با مشکل رو به رو هستیم؛ بر این اساس ما یک فرم و محتوای انقلابی که باید از یک بستر انقلابی بلند شود برای بیان مسائل مختلف خود نیاز داریم.

وی تاکید کرد: راهیان نور فرصتی است برای بیان ایدئولوژی تاریخ است و باید دارای قدرت و آرایش فرهنگی دفاع مقدس در جامعه باشد.

عاطفی خاطرنشان کرد: البته هر قالبی که با این فرهنگ انقلابی همراه نباشد اثربخش نیست و بر این بزرگترین معیار و شاخص فعالان این عرصه باید این باشد که تا چه حد به این فرهنگ دفاع مقدس نزدیک شده‌اند.

وی در پایان ابراز داشت: هنرمند ما هر چه در این حوزه به مصداق‌های دفاع مقدس نزدیک شود و مفاهیم آن را درک کند خلق آثار هنری بهتری را از آن شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار