در گفت‌گو با بسیج بیان شد؛

مراقب کلاه‎‌برداری پیامکی باشید

رئیس آگاهای استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیامک‌هایی با عنوان پیدا کردن عتیقه و فروش آن به افراد ارسال می‌شود 'گفت: این نوع پیامک‌ها فقط برای فریب فرد و کلاه‌برداری است.
کد خبر: ۸۶۲۶۰۳۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ محمد رضا محمدی مقدم در گفت‌گو با خبرنگار ما با علام این خبر، اظهار کرد: رسانه‌ها باید برای آگاه ساختن مردم از طریق میزان تاثیر گذاری خود به کمک نیروی انتظامی بیایند تا از وقوع اینگونه کلاه‌برداری‌ها کاسته شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی فعالیت‌هایی همچون برگزاری سخنرانی‌ها در 55 اداره برای پیشگیری از جرایم انجام داده است تصریح کرد: ما انتظار دارم که دستگاه‌های فرهنگی نیز به یاری این دستگاه بیایند و ناجا را فقط موضوع اصلی ندانند.

رئیس آگاهای استان با بیان اینکه نرخ جرم در استان 5 درصد کاهش یافته است گفت: بسیج و ناجا تعامل خوبی با هم دارند که در پیشگیری و کشف سرقت کمک‌های بسیار خوبی را داشته‌اند.

محمدی مقدم با بیان اینکه نقش بسیج در کاهش نرخ جرم در استان بی تاثیر نیست بیان کرد: در فرهنگ‌سازی باید برنامه‌ریزی وجود داشته باشد که بسیج با ظرفیت‌های بی‌نظیر خود می‌تواند تاثیر بسزایی در این امر به ناجا کند.

وی از افزایش 2 درصدی کشفیات سرقت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 82 درصد از سرقت در استان سرقت داخل خودرو بوده است و فقط 18 درصد از سرقت‌ها بالای 10 میلیون ریال است.

رئیس آگاهی استان با بیان اینکه نرخ کیفر باید بالا برود افزود: استان چهارمحال و بختیاری از نظر برقراری امنیت در بین ده استان نخست کشور قرار دارد.

محمدی مقدم با اشاره به افزایش کشفیات سرقت، قاچاق کالا، قتل و کلاه‌برداری در استان اظهار کرد: در کشف قاچاق کالا 55 درصد کشفو، کشف قتل 85 درصد، کلاه‌برداری 82درصد کشف نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش و کلاه‌برداری 82 درصد کشف که نسبت به سال گذشته با افزایش 48 درصدی را شاها بوده‌ایم.

ارسال نظرات