فرمانده بسیج صداوسیمای گیلان:

باید با تفکر بسیجی وارد میادین شویم

فرمانده بسیج صداوسیمای گیلان با اشاره به اینکه بسیج باید به پاتوقی برای برنامه‌سازان تبدیل شود، اظهار کرد: باید با تفکر بسیجی وارد میدان شویم.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۰۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر علی طلوعی، در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان که در مسجد النور این مرکز برگزار شد، در این مراسم، با ذکر خاطره‌ای از حضور خویش در عملیات کربلای 5 و نفوذ دشمن در فضای مه‌آلود صبحگاهی آن زمان، گفت: با مه‌آلود شدن هوا فرصت نفوذ دشمن نیز فراهم می‌شود و وظیفه ما به عنوان رسانه این است که در شرایط امروز نظام  و در این فضای مه‌آلود جنگ نرم، دیده‌بان انقلاب فرهنگی و نظام باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بسیج رسانه با دیده‌بانی فرهنگی نظام رویکردش به سمت اهداف اصلی نرود، از اصلش انحراف پیدا می‌کند.

فرمانده بسیج صداوسیمای گیلان افزود: صدا و سیما وظیفه‌اش تولید است و نظام ارزشی صدا و سیما با آنتن تعریف می‌شود و هرچه به تولید و آنتن در قالب صدا و تصویر نزدیک شود، ما نیز به هدف نزدیک‌تر خواهیم شد.

طلوعی با اشاره به اینکه بسیج باید به پاتوقی برای برنامه‌سازان تبدیل شود، اظهار کرد: باید با  تفکر بسیجی وارد میدان شویم و اگر برنامه‌سازان در این زمینه ورود نکنند ما ضرر کرده‌ایم و باید برای ترویج تفکر خود درگیر شویم و ساختارمند باشیم تا بتوانیم صدا و سیمای گیلان را پایلوتی برای صدا و سیمای کشور معرفی کنیم.

به گزارش بسیج، در پایان جلسه از زحمات میر عبدالعظیمی که 15 سال به عنوان فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان خدمت نمود، تشکر و قدردانی به عمل آمد و دکتر طلوعی، مدیرکل صدا و سیمای گیلان به عنوان فرمانده سازمان بسیج صدا و سیمای سپاه قدس گیلان معرفی شد.

ارسال نظرات