فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

مسیرهای نفوذ دشمن در لایه‌های جامعه با بصیرت مسدود می‌شود

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ترفندهای گوناگون دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی که به شکست انجامیده و اکنون با حضور پرشکوه در انتخابات راه‌های نفوذ دشمن در لایه‌های مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر مسدود می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۰۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار محمدتقی صفری صبح امروز در گردهمایی بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: طرح‌های دشمن برای نفوذ در عرصه‌های مختلف نظام منتهی به شکست می‌شود و این کار نیاز به اتحاد، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه است.

صفری با تاکید بر اینکه روحیه و نیروی ایمان، توانمندی و شهادت‌طلبی جوانان ایران اسلامی هر کدام یک بمب اتمی هست، خاطرنشان کرد: نیروی قوی ایمان جوانان ایران اسلامی نقش‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه زمان فرمانداری آمریکا در منطقه به پایان رسیده است، بیان کرد: دیوانگی محض است اگر کشوری بخواهد خود را با ملت بزرگ ایران اسلامی درگیر کند.

صفری با اشاره به اینکه شروع جنگ برای همه خانمان‌سوز است افزود: دشمن توانایی مقابه با رزمندگان اسلام در نظام ایران اسلامی ندارد چراکه شروع کننده جنگ شاید با آنها باشد اما پایان آن با ملت و رهبری نظام ایران اسلامی است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه با دنیا هیچ مشکلی نداریم و هیچ وقت هم قصد تجاوز به هیچ کشوری نداشته‌ایم گفت: اما دفاع از کشور، نظام و ولی امر مسلمین و آرمان‌های انقلاب که سال‌ها برای آن فداکاری و صبر کرده‌ایم با افتخار سرلوحه برنامه‌های خود داریم.

وی با بیان به اینکه دشمنان اسلام، انقلاب و مکتب علوی را به شدت مورد تهدید قرار داده‌اند، گفت: طرح نفوذ دشمن خطری آشکار، مهم و ویران کننده است.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی بیان کرد: ترفندهای گوناگون دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی که به شکست انجامیده اکنون در ترفند نفوذ در لایه‌های جامعه با بصیرت افزایی مسدود می‌شود.

صفری با تاکید بر اینکه مسئله هسته‌ای ایران برای دشمنان بهانه‌ای بیش نیست، بیان کرد: قدرت ایران در بمب اتمی و علوم هسته‌ای نیست بلکه در قلب‌ها، چشم‌ها و ایمان جوانان ایران اسلامی است که قسمتی از آن توسط نیروهای مومن نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس به دشمن چشانده شد.

وی با بیان اینکه کشور و ملت ما نیازی به قدرت‌های جهان ندارد افزود: دشمن ما با کفر خود واقعا ضعیف و ضعیف‌تر شده و با این کفر نابود می‌شود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه لانه استکبار از تار عنکبوت ضعیف‌تر و سست‌تر شده است، تصریح کرد: ضعف و ناتوانی دشمن به مقاومت، ایستادگی و حضور در صحنه بودن ما بستگی دارد.

صفری با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات پروژه نفوذ دشمن را خنثی می‌کند تاکید کرد: با حضور پرشکوه در انتخابات 7 اسفند و با انتخاب افراد صالح اجازه نفوذ دشمن در لایه‌های مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر مسدود می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات