فرمانده سپاه استان بوشهر:

بصیرت مردم ولایت‌مدار مانع از راه‌یابی دشمنان انقلاب به مجلس است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان بدنبال آن هستند که کسانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که اهداف آنان را محقق کنند ولی بصیرت مردم ولایت‌مدار مانع از راه‌یابی دشمنان انقلاب به مجلس است.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۳۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری در یادواره شهدای چغادک با بیان اینکه امنیت،عزت، شرف و ایستادگی ما ازآن شهدا است اظهار داشت: چغادک شهری است که سابقه مبازراتی آن به قبل از انقلاب بر می‌گردد چراکه مردم این شهر دارای فرهنگ بالای اعتقادی، مبارزاتی و شهید پروری است.

وی با اشاره به شهادت شهید عاشوری از پرچم‌داران نهضت خمینی کبیر(ره) در استان بوشهر بیان کرد: شهید عاشوری که با روشنگری ملت رعب و وحشت در دل دژخیمان پهلوی ایجاد کرده بود توسط ساواک به شهادت رسید و با وجود اصرار دژخیمان مبنی بر انتقال جسد این شهید به نقطه نامعلوم ولی مردم چغادک مانع از آن شدند و شهید عاشوری را در شهر چغادک دفن کردند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه مسؤولان باید قدردان مردم وفادار باشند افزود: مردم چغادک در عرصه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و اکنون در مسیر ولایت نقش آفرینی می‌کنند.

جمیری افزود: حضوربیش از یک چهارم مردم شهر چغادک در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی نشان از بصیرت و معنویت بالای آنها است.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار در کشور هستند اظهار داشت: اگر  اقتدار رزمندگان اسلام در آبهای خلیج فارس در برخورد با سربازان آمریکایی شاهد هستیم برگرفته از اقتداری است که شهدا به ملت ایران بخشیده است.

جمیری با بیان اینکه روبرو شدن با استکبار جهانی«آمریکا» قدرت و صلابت می‌خواهد افزود: دنیا می‌داند در برابر آمریکا ایستادن نیازمند قدرت بسیار بالا است و  رزمندگان اسلام در ایران از این قدرت به سبب داشتن اقتدار برخوردار هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه قدرت بالای ایران اسلامی از شهدا سرچشمه می‌گیرد گفت: همین قدرت سبب شد که آمریکا با کشورهای غربی با ایران پای میز مذاکره بنشیند.

جمیری با بیان اینکه قدرت شهدا سبب ایجاد امنیت و قدرت بالای بازدارندگی در ایران شده بیان کرد: شهدا با شهادت خود چنان اقتداری برای ایران و جهان اسلام آفریدند که کسی قدرت رویارویی با رزمندگان اسلام ندارد.

 

وی افزود: قدرت اسلام بدانجا رفته است که آمریکایی‌ها در کنگره سالانه خود برای ترور سردار قاسم سلیمانی مصوبه می‌گذرانند و این نشان از کینه‌توزی و کدورت آمریکا نسبت به رزمندگان اسلام است که دارای روحیه شهادت طلبی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بااشاره به اینکه از بین رفتن روحیه شهادت طلبی از اهداف دشمنان است افزود: دشمنان بدنبال این هستند که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور از بین برود و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

جمیری با بیان اینکه در کشور برخی افراد خودفروخته به دشمنان چراغ سبز نشان می‌دهند خاطرنشان کرد: دشمنان بدنبال آن هستند که کسانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که اهداف آنان را محقق کنند ولی بصیرت مردم ولایت‌مدار مانع از راه‌یابی دشمنان انقلاب به مجلس است.

دراین مراسم پس از مداحی در وصف شهدا از 29 خانواده شهید شهر چغادک تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات