جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

شبکه های اجتماعی راهی متغییر برای نفوذ دشمن

دشمن دیگر با توپ و تانک به‌دنبال ورود به کشور نیست بلکه می‌خواهد با شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای به خانه‌ها نفوذ کند و افکار و عقاید مردم را تغییر دهد.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۴۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: دشمن در صدد است با شبکه‌های مختلف مجازی، فرهنگ اسلامی ما را به فرهنگ غربی و ابتذال تغییر دهد.

حسین محمدرضایی صبح امروز در مجمع هم‌فکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان مازندران اظهار کرد: جوانان باید به خودسازی در طول دوران جوانی توجه کنند.

وی بیان کرد: دشمن با مظاهر فریبنده به‌دنبال تغییر هویت جوانان است و مسئولان نظام وظیفه دارند با برنامه‌های فرهنگی اهداف دشمن را خنثی کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه هر کسی در جامعه امروزی تکلیف دارد تا جامعه به انحراف کشیده نشود، افزود: بسیج از متن دین گرفته شده است و بسیجیان باید در کنار خودسازی به جامعه‌سازی هم توجه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن می‌خواهد روحیه انقلابی و اسلامی را از جامعه ما از بین ببرد و فکر می‌کند با این روش‌ها می‌تواند به جامعه نفوذ کند، ادامه داد: در اوایل انقلاب دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با ابزار نظامی افکار خود را به ما تحمیل کند اما مشاهده کردند نمی‌توانند پیروز شوند و امروز با تغییر تاکتیک به‌دنبال ایجاد جنگ نرم و فرهنگی هستند.

محمدرضایی اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه محتوای ضدفرهنگی و ضداسلامی دارند و دشمن در صدد است با شبکه‌های مختلف مجازی، فرهنگ اسلامی ما را به فرهنگ غربی و ابتذال تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد سبک زندگی غربی در ایران اسلامی است، گفت: دشمن دیگر به‌دنبال ورود با توپ و تانک به کشور نیست بلکه می‌خواهد با شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای به خانه‌ها نفوذ کند و افکار و عقاید مردم را تغییر دهد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: قدرت علمی کشورها به‌شدت مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر کشور قدرت جغرافیایی و نظامی داشته باشد و قدرت علمی نداشته باشد، کشوری وابسته تلقی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه باید در سایه توجه به علم و فناوری برطرف شود، اضافه کرد: دستیابی به علم هسته‌ای به‌سادگی به‌دست نیامده و تلاش‌های فراوانی از سوی دانشمندان در این حوزه صورت گرفته است.

محمدرضایی با بیان اینکه بیشتر علوم ایران دانش‌بنیان است و در داخل کشور بومی‌سازی شد، ادامه داد: دشمنان با عناوین مختلف می‌خواهند کمر نظام و انقلاب را بشکنند.

وی در پایان گفت: اگر امروز مقام معظم رهبری هیچ‌گاه چفیه را از خود جدا نمی‌کنند معنا و مفهوم آن این است که ما با دشمن در حال جنگ هستیم و مبارزه تداوم دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار