زیبا‌ترین خصوصیات خانواده‌ی قرآنی پایبندی به ارزش‌ها است

کارشناس مذهبی استان زیبا‌ترین خصوصیات خانواده‌ی قرآنی را پایبندی به ارزش‌ها دانست.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۰۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد تقوی در مراسم حافظان و فعالان قرآنی که در بروجن برگزار شد با اشاره به اخلاق قرآنی و اخلاق در خانواده اظهار کرد: افراد، نخست در دامن خانواده، روابط محبت آمیز، احترام متقابل و مسولیت پذیری را تجربه می‌کنند، و آنگاه از این آموخته‌ها در روابط پیچیده‌تر اجتماعی بهره می‌گیرند.

وی، تصریح کرد: اگر خانواده‌ای اخلاقیات را بر اساس موازین قرآنی به فرزندان خود منتقل کند، جامعه‌ای بدون مشکلات اجتماعی و معضلات اخلاقی خواهیم داشت.

کارشناس مذهبی استان گفت: اگر همه اعضای خانواده به وظایف الهی و اخلاقی خود عمل کنند، بدون تردید خانه به محلی امن و سرشار از آسایش و آرامش تبدیل می‌گردد.

تقوی اذعان کرد: از جمله مهم‌ترین و زیبا‌ترین خصوصیات خانواده‌ی قرآنی پایبندی اعضای آن خانواده به اصول ارزشها و احترام متقابل بین اعضاء می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم تجلیل از فعالان و حافظان قرآنی این شهرستان با حضور امام جمعه شهر بروجن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، مسئول اداره امور قرآنی استان، شهردار بروجن و مسئولین جامعه القرآن های شهرستان بروجن برگزار شد.

ارسال نظرات