خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار شهرری در جلسه ستاد سفرهای نوروزی که با حضور معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، بخشداران تابعه و مسئولان ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد
کد خبر: ۸۶۲۳۶۷۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، هدایت الله جمالی پور با تبریک توافقات هسته ای و اجرای برجام اظهار داشت: ایران با این توافقات به دنیا ثابت کرد کشور صلح طلب است و به دنبال جنگ افروزی نیست.

وی در ادامه بیان داشت: پس از اینکه چندین سال کشور در تنگناهای شدید اقتصادی قرار داشت به برکت خون شهیدان خصوصا شهدای عزیز هسته ای و هدایت های رهبرمعظم انقلاب دنیا پذیرفت که ایران وارد باشگاه هسته ای قرار گرفته و در این راستا هم غنی سازی نماید و هم در غنی سازی با سایر کشورها مشارکت داشته باشد.

 جمالی پور توافقات هسته ای را در دنیا و تاریخ انقلاب بی نظیر خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران با این توافقات راه جدیدی را پیش روی دنیا آغاز کرد و به تمام جهانیان ثابت کرد می شود با مذاکره و صلح به تفاهم رسید.

وی اجرای برجام را مبارک دانست و تصریح کرد: راه و افق آینده کشور بسیار روشن است و اجرای برجام برای رونق اقتصاد کشور مبارک خواهد بود.

فرماندار ری اذعان داشت: در مباحث مهمی چون موضوع هسته ای بعد از آنکه  نزد شورای امنیت ملی و بالاترین مقام اجرایی کشور مورد بررسی کامل قرار می گیرد، مقام معظم رهبری تبیین کننده و ختم کننده مسیر است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید دولت شعار نیست و با تمام اتهامات فراوانی که به آن وارد شد با تحمل و تلاش زیاد و به دور از حواشی این افتخار بزرگ را نصیب کشور کرد.

فرماندار ری اظهار داشت: برخی از عوامل چون رژیم اسرائیل و کشور عربستان تلاش فراوانی کردند تا این توافقات به سرانجام نرسد.

جمالی پور با بیان اینکه کسانی که فکر می کنند با تعامل با کشورهای دیگر متضرر خواهیم شد سخت در اشتباه هستند. وی افزود: میلیاردها تومان از بودجه کشور در اختیار اجانب قرار داشت که با اجرای برجام به کشور بازگردانده شد تا در اختیار تولید و رونق اقتصادی کشور قرار بگیرد.

 

فرماندار ری گفت: مسوولین نظام باید قدردان این ملت صبور و غیور باشند که 2 سال سخت را پشت سر گذاشتند تا اجرای برجام به سرانجام برسد.

وی در پایان با بیان اینکه باید از بداخلاقی در کشور پرهیزشود گفت: اختلاف سلیقه ها تا آنجا که کمک کند به توسعه و پیشرفت کشور رضایت بخش خواهد بود.

ارسال نظرات