خبرگزاری بسیج: استاندار یزد در همایش شوراهای آموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیت عظیم زنان در آموزش و پرورش تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۱۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  سید محمد میرمحمدی با اشاره به اینکه طیف زیادی از دانش آموزان را دختران تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: در ساختار شوراها جای زنان اندیشمند خالی است و بنابر این حضور بانوان در ساختار شوراهای آموزش وپرورش ضروری است.

وی با اشاره به تشکیل شوراهای متعدد پس از انقلاب گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای خردجمعی و ساختار شورایی شکل گرفته است.

  سید محمد میرمحمدی  با تاکید بر آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول ما در کشور، تصریح کرد: بالاترین سرمایه های یک کشور نیروی انسانی آن است که این سرمایه عظیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با تأکید براینکه خروجی شوراها باید مایه تحول در آموزش و پرورش باشد افزود: مشارکت ها یکی از وجوه شوراها بوده و وجه دیگر آن توسعه فرهنگی از طریق ایجاد شبکه های اجتماعی است تا بتوانیم پشتوانه ای برای فعالیت های فرهنگی ایجاد کنیم و دانش آموزان با علاقه از آن شبکه ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: جلوی دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی را نمی توان گرفت، بنابر این باید راهکاری پیدا کنیم تا دانش آموزان به ساخته های خودمان علاقه نشان دهند و ما بتوانیم سد محکمی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن ایجاد کنیم.

 

 

ارسال نظرات