سردار جزایری:

اراده دفاعی کشور تحت تاثیر هیچ‌ یک از مراودات دیپلماتیک و گفت‌وگوهای دو یا چندجانبه قرار نمی‌گیرد

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزء اولویت‌های نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۹۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان   در پی سخنان سخیف و خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا پیرامون توان موشکی جمهوری اسلامی ایران، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح برای اطمینان بخشی به مردم شریف ایران گفت: ارتقای تجهیزات دفاعی و موشکی کشور از اولویت های نیروهای مسلح است و روند آن لحظه ای متوقف نخواهد شد.

جزایری افزود: با وجود دشمنان عنود جمهوری اسلامی ایران، ارتقای تجهیزات دفاعی و توان موشکی جزو اولویت های نیروهای مسلح است و در چارچوب تدابیر عالی نظام با قوت پیگیری می شود.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: روند رو به رشد تولیدات و تجهیزات دفاعی کشور برای لحظه ای توقف نشده و بدیهی است با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

جزایری با اشاره به جایگاه و روندها و فرایندهای مربوط به امور دفاعی کشور گفت:‌ کسانی که با ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران آشنایی دارند می دانند که اراده دفاعی کشور تحت تاثیر هیچ یک از مراودات مرسوم دیپلماتیک و یا گفتگوهای دوجانبه یا چند جانبه قرار نمی گیرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی برای مقابله با تهدیدات فراروی کشور روز به روز سطح آمادگی های همه جانبه دفاعی خود خواهند افزود، تصریح کرد: به راهبرد جدید آمریکا و رژیم های سلطه مبنی بر گفتمان تضعیف بنیه دفاعی ایران در میدان‌های واقعی پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع : فارس
ارسال نظرات