افتتاح بیمارستان صحرایی حضرت قائم توسط سپاه در عسلویه

همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) بیمارستان صحرایی حضرت قائم توسط سپاه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۳۴۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ار عسلویه، به همت منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء،فرمانداری،شهرداری و شورای اسلامی ، فرماندهی انتظامی و در راستای خدمت رسانی به محرومان بیمارستان صحرایی از امروز سه شنبه مورخ 29/10/94 توسط امام جمعه شهرستان حجت الاسلام سید علی هاشمی نژادبه مدت سه روز در شهرستان عسلویه افتتاح گردید.
در حاشیه این افتتاحییه، سرهنگ بهرام درویشی فرمانده منطقه چهارم ندسا گفت: سپاه در هر کجا که احساس نیاز ببیند حضور خواهد یافت و این حضور دائمی و همراه خیر وبرکت است و نیاز امروز شهرستان عسلویه در حوزه بهداشت را با خدمات رسانی به این مردم شریف و محروم انجام خواهد داد.
در ادامه عبدالله نادری فرماندار عسلویه از کمک ها و خدمات گسترده سپاه به شهرستان عسلویه در این چند روز که شامل افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبی و امروزافتتاح این بیمارستان صحرایی در حوزه سلامت را منشاء خیر و برکات دانست و افزود:سپاه در سرتاسر کشور حضور دارد و در همه زمینه ها موجب اقتدار و خیرات است.
ودر پایان برنامه سید علی هاشمی نژاد از همه مسئولین و پزشکان و پرستارها برای حضور و خدمات رسانی به مردم محروم شهرستان تشکر کرد و گفت: از سپاه، این نهاد مقدس انتظاری جزء خدمت رسانی و آبادانی و پیشرفت وجود ندارد.

این بیمارستان صحرایی در زمینه های زنان و زایمان، اطفال، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، ارتوپدی، داخلی،دندان پزشکی، سونوگرافی،رادیولوژی، آزمایشگاه،داروخانه، طب اورژانس و خدمات سرپایی به مردم شهرستان انجام می دهد و مکان این بیمارستان در شهر عسلویه،بلوار خلیج فارس، پارک مرواریداست.
ارسال نظرات