مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان تاکید کرد:

همفکری ائمه جمعه راهی برای مقابله با مدیریت بحران آب

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری همفکری ائمه جمعه و جماعات را راهی برای فرهنگسازی مصرف بهینه آب در استان دانست.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۵۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ صمدی در نشست هم اندیشی و مقابله با بحران آب که امروز در محل دفتر نماینده  ولی فقیه در استان ، و با حضور ائمه جمعه سراسر استان برگزار شد با اشاره به بی آبی موجود در استان اظهار کرد: رخداد خشکسالی‌ها، و پدیده تغییر اقلیم و عدم توجه کافی به اصول مصرف بهینه منابع آب را از جمله علل وقوع بحران کم آبی دانست.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای شرکت آب منطقه‌ای تصریح کرد:طرح‌های آبی مختلفی در استان برای تامین آب شرب و صنعت در حال اجرا است که اصلی‌ترین این طرح‌ها می‌توان به طرح بن – بروجن، طرح ونک و طرح سبزه کوه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب استان چهارمحال و بختیاری افزود: طرح انتقال آب بن- بروجن در راستای تامین آب شرب حدود 40% از جمعیت استان ، طرح ونک جهت تامین آب شرب ، صنعت و کشاورزی شهرستان لردگان ، طرح سبزه کوه جهت تامین آب صنعت در نواحی شرقی استان و طرح آبرسانی فارسان - جونقان در حال اجرا است.

صمدی با تاکید بر همفکری ائمه جمعه و جماعات استان برای فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه آب خاطرنشان کرد: در جهت مصرف بهینه آب و فرهنگ‌سازی جلسات کارشناسان آب منطقه‌ای با ائمه محترم جمعه و جماعات جهت ایجاد تعامل بیشتر در بین مردم هر ماه باید برگزار شود .

ارسال نظرات