نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج عنوان کرد

تهاجم باندهای مافیایی به فیلمسازان ارزشی

کسانی که با ارزش های نظام جمهوری اسلامی مخالفند با تحقیر و اهانت، فضا و جو را بر علیه هنرمندان انقلابی تغییر می دهند اگر هم فیلمسازان و هنرمندانی بخواهند با نگاه انقلابی در این زمینه فعالیت کنند مورد تخریب و تهاجم باند های مافیایی قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۶۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
محمد ابراهیم رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: سینمای ما تحت تاثیر مدیریت ها و نگاه های غلطی است که دید ارزشی به ساخت فیلم ها ندارند.

وی افزود: اگر هم فیلمسازان و هنرمندانی بخواهند با نگاه انقلابی در این زمینه فعالیت کنند مورد تخریب و تهاجم باند های مافیایی قرار می گیرند.

رضایی اظهار داشت: کسانی که با ارزش های نظام جمهوری اسلامی مخالفند با تحقیر و اهانت، فضا و جو را بر علیه هنرمندان انقلابی تغییر می دهند.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: اگر دولتمردان و مسئولان وزارتخانه ها بخواهند تهاجم به فیلمسازان ارزشی را زیاد کنند به تدریج جریان فیلم سازی به سمت ساخت فیلم های بی ارزش می رود و حالت خوش بینانه آن است که تنها به سمت درآمد زایی پیش رویم.

نماینده مردم خمین در مجلس خاطرنشان کرد: سیاست های تهاجم فرهنگی از پشت صحنه حتما در این مسئله نقش دارند مدیران فرهنگی ما باید هوشیارانه و متعهدانه نسبت به شهدا و نظام قدم بردارند و نگاه ارزشی و هنرمندان این حوزه را تقویت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار