عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با بسیج:

ریخت و پاش دولت، نافرجامی برجام است!

نماینده مردم الیگودرز گفت: خود دولت برجام را با تراکنش مالی بالا به کار می برد ولی اگر دولت از ریخت و پاش های بالا و تصمیمات نادرست که در شرایط کنونی دارد خودداری نکند مسلم بدانید پول های آزاد شده و سایر منابع مالی در جهت تشریفات و موارد غیر ضروری خرج خواهد گردید.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۴۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

 محمد تقی توکلی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره بر اینکه دولت هر بار به بهانه ای از توجه به تولید ملی فاصله گرفته است  این بار می تواند وعده های خود را با برجام عملیاتی سازد اظهار داشت: برجام محقق شد و این بار دولت است که باید دقت نظر داشته باشد و بداند که رصد کنندگان وعده های اقتصادی بسیار به این موضوع خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دولت برنامه ای مدون داشته باشد افزود: زمینه سازی برای بهره وری شرایط حاصله مولفه ای مهم است که دولت باید با دیدگاهی مدبرانه به آن رسیدگی نماید.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: خود دولت برجام را با تراکنش مالی بالا به کار می برد ولی اگر دولت از ریخت و پاش های بالا و  تصمیمات نادرست که در شرایط کنونی دارد خودداری نکند مسلم بدانید پول های آزاد شده و سایر منابع مالی در جهت تشریفات و موارد غیر ضروری خرج خواهد گردید.

توکلی خاطر نشان کرد: آزاد سازی پول های بلوکه شده در صورتی برای منافع ملی میسر است که در مسیر تولید به کار گیری شود، فناوری نوین را به عرصه تولید بکشاند و از هزینه ای فرا‎روی تولید بکاهد؛ اگر دولت در این راستا بهره ببرد توانسته مدیریتی منطقی داشته باشد.

ارسال نظرات