فرماندار هیرمند:

افتتاح بیمارستان سیدالشهدا(ع) هیرمند راهی برای توریسم درمانی است

فرماندار هیرمند گفت: افتتاح بیمارستان سیدالشهدا(ع) هیرمند راهی برای توریسم درمانی است.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۶۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :محمد علی پیری امروز در مراسم افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: با توجه به مرز مشترک هیرمند با افغانستان می‌توانیم از ظرفیت این بیمارستان در راستای خدمات بشر دوستانه و توریسم درمانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهر هیرمند تا شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان پنج کیلومتر فاصله دارد، افزود: با رفع برخی موانع و مشکلات، امیدواریم در آینده ای نزدیک امکان توریسم درمانی از طریق خدمات درمانی این بیمارستان فراهم شود.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: تا قبل از افتتاح این بیمارستان اخرین روستای این بخش با بیمارستان زابل 100 کیلومتر فاصله داشت و بعضا در مسیر تا بیمارستان برای مریض ها مشکلاتی بوجود می‌آمد و الان این مشکل مرتفع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با اشاره به افتتاح این بیمارستان 32 تختخوابی سیدالشهدا(ع) هیرمند گفت: این بیمارستان خرداد ماه امسال در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان هیرمند آماده بهره برداری شد و در این مدت کادر درمان و نیروهای متخصص بیمارستان هیرمند تامین نشده بود و اکنون با تامین کادر درمانی  امروز افتتاح رسمی شد.

نصیری با اشاره به اینکه در این بیمارستان هم اکنون متخصص اطفال، بیهوشی، داخلی و جراح مستقر هستند، گفت: متخصصان رادیولوژی هم در هفته دو روز در بیمارستان حضور دارند که تا ماه آینده به صورت تمام وقت به مردم خدمات می‌دهند.

ارسال نظرات