دشمن در پروژه نفوذ به دنبال قطع اتصال مردم با ولایت است

جانشین سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: استکبار در پروزه نفوذ خود به این نتیجه رسیده که برای شکستن سد ولایت، باید مردم را نسبت به این مسئله و انقلاب دلسرد کنند.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۸۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، غلامعباس احمدی درجمع بسیجیان گفت: استکبار در پروزه نفوذ خود به این نتیجه رسیده که برای شکستن سد ولایت، باید مردم را نسبت به این مسئله و انقلاب دلسرد کنند. 

وی ضمن تأکید بر هوشیاری آحاد جامعه در مقابله با نفوذ استکبار و ایادی آنان، اظهار داشت: شواهد نشان می دهد که دشمن برنامه وسیعی برای نفوذ در بدنه و مراکز حساس کشور دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید با بصیرت کامل مراقب نوع نفوذ دشمن باشند تا بتوانند در زمان مناسب مقابله کنند، افزود: همان طور که جامعه به دنبال شواهد ظهور می باشد، لازم است به شرائط آن نیز توجه کنند و در این مسیر 2 شرط تبری از حاکمیت غیر الهی و تولی و دوست داشتن از جمله شرائط و نشانه انسان های با بصیرت است.

احمدی خاطرنشان کرد: این بی بصیرتی و قراردادن مردم در مقابل ولایت فقیه، موضوعی است که سابقه تاریخی داشته و در جنگ صفین نیز اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: ضعف بصیرت، بزرگترین مشکل این قوم بوده و کاری که معاویه در 16ماه نتواست انجام دهد، مشاور او یک روزه انجام داد و با به نیزه کردن قرآن، مردم را در مقابل ولیّ خدا قرار داد و برنامه ای پیاده کرد که مردم نسبت به امام و اهداف او بی اعتناء شدند، او را تنها گذاشته و موجبات خانه نشینی و شکست او و پیروزی دشمن را فراهم کرده اند.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال آن است که همان مردمی که 37 سال «مرگ بر آمریکا و انگلیس» گفته اند، با دست خود این انقلاب را از بین برده و فتنه ای به پا کنند.

 

درجمع بسیجیان
ارسال نظرات