خبرگزاری بسیج: مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا معرفی و مشغول به کار شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۹۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در حکمی از سوی سیدمهدی طاهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا، رضا نورمحمدی به‌عنوان مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا انتخاب شد.

در حکم طاهری آمده است: با عنایت به قرار گرفتن در سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی و لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری، به موجب این حکم جنابعالی به‌عنوان مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای این اداره منصوب می‌شوید.

نظارت بر اخبار مربوط به فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان و انعکاس آن به رسانه‌های خبری منطقه، بررسی و تجزیه و تحلیل اخبار درج شده در رسانه‌ها و تنظیم آن برای رئیس اداره، حضور در جلسات مختلف این اداره برای تبادل مشورت و هماهنگ کردن حضور اصحاب رسانه برای حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی، از جمله مواردی است که با عنایت به سوابق تجربی و نگاه کارشناسانه جنابعالی بر امور رسانه‌ای، از شما انتظار داریم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با مساعدت و یاری خداوند متعال اطلاعات و اشراف جنابعالی بر امور فرهنگی و خبری شهرستان و تعامل سازنده‌ای که در پیش خواهد بود، مفید و موثر واقع شوید.

گفتنی است، رضا نورمحمدی از خبرنگاران قدیمی مطبوعات است که هم‌اکنون مدیریت سایت‌های خبری خبرتهران و ایرانگردی نیوز را بر عهده دارد.

 

h

ارسال نظرات