توسط خواهران بسیجی صومعه سرا صورت گرفت

بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم

خواهران بسیجی صومعه‌سرا در حرکتی خودجوش برای مدافعان حرم دستکش، شال و کلاه می‌بافند.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، در کلیپی که دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر کرده است «عصمت فلکیان»، مادر یزدی که امروز به سختی قادر به راه رفتن است و از زمان جنگ تحمیلی تا سه سال پیش برای رزمندگان و مرزداران کشور دستکش کاموایی می‌بافته است، از زنان و دختران ایرانی خواست تا همانند سال‌های دفاع مقدس و همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، با بافتن دستکش، به یاری مدافعان حرم که برای دفاع از حریم اهل بیت(علیه السلام) و اسلام می‌جنگند، بشتابند.

در این راستا خواهران بسیجی صومعه‌سرا با همکاری یکدیگر درصدد بافت شال، کلاه و دستکش برای مدافعان حرم زینبی(سلام‌الله علیها) هستند تا شاید ذره‌ای بتوانند تلاش‌های بی‌وقفه رزمندگان را پاسخ گفته باشند.

 نکته جالب دیگری که در این همیاری و پشتیبانی مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بسیار به چشم می‌‌آید، نامه‌هایی است که اهدا کنندگان برای رزمندگان نوشته‌اند.

همچنین در طی روزهای اخیر، افراد و گروه‌های مختلف مردمی با تهیه و اهدای البسه خود در مراکز اکران مردمی ششمین جشنواره عمار، به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان مقاومت پیوسته‌اند.

فاطمه ابراهیم‌زاده، یکی از خواهران بسیجی که در حال بافت البسه برای رزمندگان مدافع حرم است، به خبرنگار ما گفت: ما باید همچون بانوان زمان انقلاب، برای پشتیبانی از جوانان این مرز و بوم به هر نحو ممکن نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: مدافعین حرم در دفاع از ارزش‌های اسلامی با رشادت و ایثارگری‌ها  و با پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیه‌السلام)  به سوی دفاع از حرم زینب(سلام‌الله علیها) می‌شتابند.

این خواهر بسیجی با بیان اینکه آرزوی ما خواهران است تا بتوانیم برای دفاع از حرم زینبی(سلام‌الله‌علیها) برویم اما نمی‌شود، گفت: تنها کاری که در حال حاضر از دستمان بر می‌آید بافت البسه‌های زمستانی برای برادران مدافع حرم است.

ارسال نظرات