خبرهای داغ:
لاله افتخاری با اشاره به هدف دشمن از تخریب بسیج و سپاه:

دشمنان قصد هدایت نیروهای نفوذی به انتخابات را دارند

افتخاری گفت: بسیج باید واقعیتها، خدمات و ظرفیت های خود را به جامعه نشان دهد چرا که دشمن در آستانه انتخابات با تخریب بسیج و سپاه در صدد این است که مهره ها و نیروهای نفوذی خود را به مجلس هدایت کند.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۵۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، لاله افتخاری نماینده مجلس در واکنش به تخریب چهره بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، اظهار داشت: دشمنان لحظه ای دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی دارند و این بار در آستانه انتخابات نظیر انتخابات سال 88، قصد تخریب چهره بسیج و سپاه که ارگانی مردمی و انقلابی است را دارند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) زمانی که شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و دیگر افراد را به شهادت رسیدند، فرمودند: بُکشید ما زنده تر می شویم، آنهایی که بسیج و سپاه را تخریب می کنند به اهمیت و جایگاه با ارزش بسیج در نظام و منطقه پی برده اند.

افتخاری با بیان اینکه بسیج و سپاه باید توانمندی های خود را نشان دهند، تصریح کرد: امروز این دو ارگان مهم خارچشم دشمن شده است ، در سال های اخیر بسیج از انسجام، نیروی متخصص و نخبه خوبی برخوردار شده است و مسلماً این موضوع به کام دشمنان و رسانه های غربی خوش نیامده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بسیج باید واقعیتها، خدمات و ظرفیت های خود را به جامعه نشان دهد چرا که دشمن در آستانه انتخابات با تخریب بسیج و سپاه در صدد این است که مهره ها و نیروهای نفوذی خود را به مجلس هدایت کند تا ارزش های انقلابی و اسلامی را از بین ببرد.
 
منبع: طنین یاس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار