فرمانده حوزه مقاومت شهر دوراهک:

مسابقات قرآن زمینه‌ساز گسترش قرآن در جامعه است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جندالله شهر دوراهک با اشاره به اینکه قرائت و تدبر و تفکر در آیات قرآن اجر فراوان دارد، گفت: مسابقات قرآن زمینه‌ساز گسترش قرآن در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۱۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج جندالله شهر دوراهک با اشاره به اینکه برگزاری محافل قرآنی برای آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم قرآنی ضروری است، عنوان کرد:  با برگزاری محافل قرآنی مردم آن را در زندگی خود به کار‌گیرند زیرا مقدمه تدبر و تفکر در آیات قرآن قرائت قرآن است.

 عباس خیاط، افزود: انس بیشتر جامعه با قرآن سبب نزدیکی به خداوند می‌شود و چنین جامعه‌ای از انجام معصیت دوری می‌کند و راه سعادت را در پیش خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به کرات توصیه شده که قرآن را با صوت زیبا بخوانید، گفت: صوت زیبا انسان را جذب قرآن می‌کند و ابتدای فهم قرآن نیز جذابیتهای ظاهری است.

خیاط با اشاره به اینکه علم بی‌عمل بی‌فایده است، افزود: در کنار تلاوت قرآن باید به قرآن عمل شود زیرا قرآن سراسر نور و رحمت و کتابی برای سعادت بشر در همه زمانها است .

وی تاکید کرد:  قرآن کریم باید به عنوان چشمه زلال معرفت بیشتر مورد توجه قرار گیرد، و مسلمانان باید قرآن را در متن و بطن زندگی قرار دهند زیرا قرآن صراط مستقیم و در سراسر آن درس زندگی است.

خیاط عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی زمینه‌ساز بستری جهت گسترش قرآن در جامعه به‌ویژه میان جوانان و نوجوانان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جندالله شهر دوراهک نیاز امروز جامعه را به معارف قرآنی بسیار ضروری دانست و گفت: امید داریم که در راستای خدمت به قرآن از هیچ کوششی دریغ نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات