علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: کافی نت مجموعه فرهنگی باقرالعلوم(ع)، در راستای تامین نیاز شهروندان کهریزک، آماده ارائه خدمات رایانه ای به مراجعه کنندگان است.
کد خبر: ۸۶۱۸۵۴۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک، محسن یوسفی با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به مراجعه بسیاری از شهروندان به فرهنگسرا برای انجام امور رایانه ای، واحد کافی نت راه اندازی شده است که در این واحد علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کاربران، خدمات رایانه ای نیز براساس تقاضای شهروندان، ارائه می شود.

وی یکی از مهمترین ویژگی های فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) را متناسب بودن برنامه های آموزشی و فرهنگی این مجموعه فرهنگی با تقاضا و نیاز مخاطبان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در این مجموعه امکانات و ظرفیت های لازم برای برگزاری همه دوره های آموزشی و فرهنگی فراهم است اما در ابتدای هر دوره بر اساس نیازسنجی در شهر و میزان تقاضای مراجعه کنندگان، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی می کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای فرهنگی و آموزشی شهروندان شهر باشیم.

یوسفی  افزود: بر اساس گزارش های موجود از ابتدای سال جاری دوره های آموزش زبان انگلیسی، و کارگاه های مشاوره عمومی رایگان پرمخاطب ترین دوره های برگزار شده در فرهنگسرا بوده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات