خطیب جمعه کوهرنگ:

افراد معتقد به ارزش‌های اسلام و انقلاب باید به مجلس راه یابند

امام جمعه کوهرنگ گفت: باید مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران افرادی را که معتقد به ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند را برای ورود به مجلس خبرگان و شواری اسلامی انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۵۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی، در خطبه‌های نماز جمعه شهر چلگرد با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه سراسر کشور، بحث نفوذ در بزنگاه انتخابات پیش روی نظام را از محوری‌ترین فرمایشات ایشان بیان کرد و افزود: باید مردم مراقب باشند که افرادی را برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که التزام عملی، علمی، قولی و فعلی به آرمان‌های امام راحل و شهدا و ارزش‌های اسلامی داشته باشند.

وی با اشاره به حرکت ننگین رژیم شیطانی آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر اظهار کرد: این حرکت شیطانی لکه ننگ دیگری است در تاریخ حکومت آل سعود خائن و به یقین خون مطهر این مجاهد وارسته به زودی دامن این رژیم منحوس را خواهد گرفت.

امام جمعه کوهرنگ به خفقان و سکوت ننگین مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود اشاره کرد و تصریح کرد: متأسفانه وقتی در ایران یک جنایت کار همانند عبدالمالک ریگی بازداشت، محاکمه و اعدام می‌شود، فریاد حقوق بشر بلند می‌شود و این مایه ننگ آن‌ها است و نشان از نخ نما شدن رفتارهای دوگانه آن‌ها دارد.

طباطبایی همچنین با انتقاد از عملکرد وزارت خارجه ایران در برخورد با رفتارهای تحقیرآمیز عربستان گفت: وقتی وزیر خارجه ما از موضع قدرت در برابر کشورهایی همچون عربستان صحبت نمی‌کند باید منتظر قطع رابطه و پیش دستی مسؤولان عربستانی باشیم.

وی، عملکرد ضعیف تیم دیپلماسی کشور در حادثه منا را سبب جدی تر‌شدن سردمداران عربستان دانست و افزود: اگر در حادثه منا تیم دیپلماسی ما از سر قدرت با دولت‌مردان عربستان برخورد و سفیر عربستان در ایران را اخراج می‌کرد، به یقین چنین گستاخی‌هایی از سوی آل سعود رخ نمی‌داد.

امام جمعه کوهرنگ همچنین به سنگ اندازی‌های این روزهای آمریکا در راستای اجرایی نشدن برجام اشاره کرد و افزود: متأسفانه هر روز یک اقدام و یک موضع‌گیری بچ‌گانه از سوی آمریکا در جهت تقابل با برجام صورت می‌گیرد که این حرکت‌ها نشان دهنده خوی حیله‌گری و استکباری آن‌ها است.

ارسال نظرات