دیروز ظهر:

نشست مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی با فرمانده سپاه عسلویه

دیروز ظهر نشست مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی با فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه انجام گرفت
کد خبر: ۸۶۱۷۶۹۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، دیروز ظهر مهندس مهدی یوسفی  با فرمانده سپاه خاتم الانبیاء که با حضور معاونین آنها بود، دیدار کرده اند که در این نشست مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی بر ضرورت استفاده از فرهنگ بسیجی در صنعت تاکید کردند.

وی هدف از برگزاری این نشست را ارتباط بیشتر و گسترده جهادگران بسیج با بدنه سپاه دانست و از حمایت های فکری بسیج در همه زمینه ها استقبال کرد.

سرهنگ محمود شریفی در این نشست از اجرای برنامه های مشترک سپاه خاتم الانبیاء و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در برنامه های سال 1395 خبرداد و از حمایت فکری و فیزیکی بسیجیان در همه عرصه ها بویژه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
 
وی گفت: یکی از برنامه های مشترک سپاه و منطقه ویژه پارس جنوبی تقویت و تجهیز گردان امام علی (ع) سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه است که این گردان وظیفه امنیت شهرستان را بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: این نشست ها بصورت تخصصی بین معاونت های سپاه خاتم الانبیاء و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در هفته های آینده انجام خواهد گرفت که انشاالله شاهد پیشرفت چشمگیری در تعاملات و اثرگزاری در صنعت و پیشرفت برنامه های فرهنگی شهرستان خواهیم بود
ارسال نظرات